קרמיקה לאמבטיה – החשיבות של אריחי קרמיקה בחדר אמבטיה

קרמיקה לאמבטיה – החשיבות של אריחי קרמיקה בחדר אמבטיה

כשאנחנו נכנסים לחלל מסוים, לא משנה אם זה חדר שינה בבית מגורים, סלון, משרד, חנות או כל חלל אחר, הדבר הראשון שאנחנו שמים לב אליו, הדבר הראשון שתופס את עניינו הוא צבע הקירות. זה טבעי מאחר והקירות סובבים את החדר והצבע אותם עוטף, הוא האלמנט העיקרי בחדר.

לכן, זה גם טבעי שבחדר אמבטיה הדבר הראשון שאנחנו נרצה להתייחס אליו הם אריחי קרמיקה. הרי הם אלה שתופסים את מרבית חלל החדר, הם עוטפים את הקירות ונמצאים בכל מקום. לא משנה כמה יפה ומרשימה תהיה האמבטיה או כמה יפה וייחודי יהיה הכיור, בסופו של דבר, הדבר העיקרי בחדר שיתפוס את העין, יהיו אריחי קרמיקה לאמבטיה.

לכן כשאנחנו בוחרים אריחים לחדר אמבטיה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את החשיבות שלהם ואנחנו צריכים לבצע את הבחירה הנכונה, על מנת שנוכל לייצר עיצוב ייחודי, נכון ומותאם לחדר על פי הקונספט שאנחנו רוצים לייצר לו.

למעשה כשאנחנו בוחרים אריחי קרמיקה לחדר אמבטיה, יש מספר נקודות שאנחנו צריכים להתייחס אליהם, בטרם אנחנו בוחרים בסגנון משהו, בין אם זה מבחינת סוג החומר ובין אם זה מבחינת סוג העיצוב שלהם.  

נקודות שצריך לשים לב אליהן כשבוחרים אריחי קרמיקה

נקודה ראשונה, אנחנו חייבים לשים לב לצבע של האריחים. זה לא הגיוני שאנחנו נבחר אריחי קרמיקה מבלי שנתייחס לצבע שלהם, מן הסתם. אנחנו יכולים לבחור צבע רגיל, אחיד, אנחנו יכולים לבחור אריחים המשלבים מספר צבעים, אריחים עם הדפסים מסוימים ועוד.

נקודה שנייה, אנחנו צריכים לבדוק את העמידות של האריחים. זה לא סביר שנבחר אריחים אשר לא יחזיקו מעמד במים, או כאלה שעלולים להישבר בקלות רבה. לכן אנחנו נבחר אריחים עמידים, חזקים שיכולים להחזיק מעמד זמן רב.

נקודה שלישית, חשוב מאוד לבחור אריחים חזקים אך כאלה שניתן להחליף אותם בצורה קלה יחסית אם יש צורך בכך, זה קשור גם לגודל שלהם וגם לאופן בו מדביקים אותם על הקירות.

חשוב לומר, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אריחים בדוגמאות שונות, אשר יכולים להשתלב באמבטיה שלנו.