מזגנים מעוצבים

מזגנים מעוצבים

הקיץ הישראלי הינו בין העונות הקשות יותר למחייה בהן. החום המתיש, הטמפרטורות הגבוהות, הלחות המעמיסה זיעה על הגוף והיובש במקומות אחרים בארץ – כל אלו הופכים את עונת הקיץ לכמעט בלתי נסבלת.

אין פלא אם כן כי ישראלים רבים נוטים להשתקע בתוך המשרד/ הבית ולהפעיל את המזגן במשך שעות ארוכות. בניגוד למזגנים הישנים והמוכרים, שהיו עושים רעש נוראי וכמעט שלא מקררים את הבית, המזגנים החדישים יותר הינם בעלי טכנולוגיות מפותחות המתאימים את עצמם לצרכי הדיירים, יכולים להתאים את גובה הטמפרטורה לזו הנדרשת בחדר, להתאים את פיזור האוויר לפי צרכיהם של הדיירים ואך להיות מותקנים בהתאם לצרכים המשתנים.

יתרון משמעותי נוסף שיש למזגנים החדשים המיוצרים בשנים האחרונות הוא האסתטיקה. מי זוכר את המזגנים הישנים, הכבדים, העייפים, הנראים כמו רכב בתוך הבית? ארגז גדול וחום כהה או בהיר הפולט אוויר בכמויות עצומות ומרעיש כמו מפעל קטן בתוך הבית. כיום כבר אין צורך לכער את הבית עם  מזגנים ישנים שנראים כמו מחסן בפני עצמם. הודות לייצור של מזגנים מעוצבים בסגנונות שונים, המזגן לא רק שאינו מכער  את הבית, הוא אף מוסיף לו נופך מעוצב ומרשים ההופך את הבית לבעל מראה יוקרתי ומרשים.

מזגנים מעוצבים לבית מגיעים בשלל רחב של סגנונות ואפשריות. כך למשל, ניתן לתכשט את הבית במזגן מעוצב בסגנון מינימליסטי וחדשני המבוסס על חומרי גלם מתכתיים המשדרים מראה עתידני. לחלופין ניתן לקשט את המזגן בצבעים מלאי חיים, צבעים פסטורליים או צבעים מטאליים, כאשר כל אחד מהסגנונות מעניק נופך נוסף לבית, נוכחות משמעותית ותחושה של מודעות לאסתטיקה ולעיצוב. 

העיטור של הבית באמצעות מזגנים מעוצבים הופך את הקירור להנאה גדולה הרבה יותר. המזגנים החדשים שקטים יותר כך שהם אינם מורגשים כשהם פועלים בתוך הבית, מעניקים תחושה נעימה של טמפרטורה המותאמת לצרכים של דיירי הבית המשתנה בהתאם לתנאים החיצוניים וכן הופכים את הקיץ להרבה יותר נעים וכיפי. המזגנים ניתנים לעיצוב במגוון רחב של אפשרויות ובהתאמה אישית להעדפות של דיירי הבית.