עיצוב חדר המקלחת

עיצוב חדר המקלחת

חדר המקלחת שלנו הוא מקום אשר בו אנו מתחילים את עמל ימינו ואנו מסיימים בו את היום, כאשר מקלחת אחת בבוקר מטרתה לרענן ולחדש את תאי הגוף, בעוד שמקלחת בשעות הערב מטרתה להרגיע ולהטיב עם הגוף תוך שמירה על אסתטיקה.

בשל כך חשוב שדווקא חדר זה מכל החדרים יהיה אסתטי, נעים ומעוצב ולכן חשוב לדעת כיצד מעצבים לבד את חדר האמבטיה.

אז מה אפשר לעשות על מנת לעצב בצורה יפה ומתאימה? הנה כמה טיפים לעיצוב:

בחירת קונספט שילווה את חדר האמבטיה – חשוב לפני שאתם מתחילים לבחור קרמיקה בירושלים או בכל מקום שבו אתם גרים, לבצע בחירה של צבע שישלוט בחלל האמבטיה, כמו למשל צבעים לבנים בהירים, שחורים או אדומים, צבעים כחולים שמזכירים אמבטיות בסגנון ים תיכוני ועוד. הצבעים והקרמיקה שתבחרו ישפיעו מאד על מראה המקלחת.

שילוב רהוט בחלל – חשוב לשלב ריהוט כמו ארונות אמבטיה, ארוניות תרופות, שידות, מראות, ווים לתליית מגבות וכדומה בצורה שתתכתב בהרמוניה עם המראה של חדר האמבטיה. חדר אמבטיה בסגנון כפרי למשל הוא כזה שישתלב מצוין עם ריהוט עשוי מעץ מלא.

סגנון ים תיכוני כמו כזה העשוי אריחים צבעוניים עשויים קרמיקה בירושלים ותל אביב יתאים מאד לסגנון העיצוב החולש על ערים אלה. חשוב לדעת כי סגנון ים תיכוני מערב בתוכו ארוניות אמבטיה מעוטרות וכאלה שמזכירות את הסגנון הים תיכוני הרצוף בצבעים חיים כמו כחולים, גווני תכלת, צהוב ואדום.

בחירת מוצרי טקסטיל – התאימו גם את מוצרי הטקסטיל שלכם לסגנון עיצוב חדר המקלחת. אם בחרתם בסגנון עיצוב מודרני, הרי שקווים חלקים ומינימליזם הם ששולטים בחדר זה. לשם כך רצוי לבחור במגבות איכותיות בגוונים אחידים כמו למשל מגבות אופרות, שחורות, בגווני מוקה, בורדו ולבן. אם הסגנון הוא ים תיכוני/כפרי, תוכלו ליהנות מיותר חופש בבחירת המגבות ומוצרים הטקסטיל באמבטיה. 

שימו לב לפרטים הקטנים– בעיצוב חלל האמבטיה אל תזניחו את הפרטים הקטנים, התאימו לסגנון העיצוב מגבות ידיים קטנות ונעימות למראה, סבונים מעוטרים, עציצים קטנים עם צמחים שמתאימים לחלל זה תוך התאמה של קרמיקה, בירושלים, בתל אביב, בצפון בדרום או בכל מקום שבו אתם מעצבים את האמבטיה ואת המקלחת שלכם.