מטבחים כפריים

מטבחים כפריים

אחד מסגנונות עיצוב המטבח שהפכו לפופולאריים הינו עיצוב מטבחים כפריים. המראה המושלם והחם, כאשר יש בו אלמנט של אמנות בשילוב נוחות והכוונה היא הסגנון של פעם אשר משולב עם הטכנולוגיה של היום. ניתן לשלב סגנון פשוט יותר, אך ניתן אף לשלב יוקרה במטבח הכפרי באמצעות אלמנטים של פרזול לדוגמא: ידיות לארונות בגוון זהב על רקע גוון שמנת של הארונות. הטרנד הוא מראה משומש אך אופנתי בסגנון חם, ביתי ומזמין. לדוגמא אם בחרתם מכשירי חשמל מודרניים, כדאי כי תשלבו במטבח אלמנטים כפריים שילוב זה, הינו ללא ספק מתכון מנצח לעיצוב מטבח כפרי עם אלמנטים נוחים ומודרניים שישמשו אתכם לשנים.

במידה וחלל המטבח שלכם הינו גדול, יש לשלב יחידות נמוכות של ארונות מטבח, היות ולא ניתן לוותר על אותם שטחים פתוחים שנועדו להיצג כלים שונים וחיוניים .

התייחסות לרצפות בשילוב עם המטבח הכפרי

כל אלמנט חשוב ליצירת חלל שיתאים עבור מטבחים כפריים. אחד מהאלמנטים הבולטים בעיצוב המטבח הכפרי, הינו שימוש נרחב בעץ מלא. למרות שהיום משתמשים באלמנטים של פרזול כגון מתכת, עדיין מראה העץ המלא הוא זה ששולט, אם בגוונים טבעיים או אם בגוונים של שמנת, טורקיז וירוק פיסטוק.  הסגנון הכפרי ידוע בגוונים נעימים וחמים ולכן לא נראה צבעים בוהקים וזוהרים במטבחים בסגנון הכפרי, כי אם גוונים נעימים לעיין שישתלבו יפה עם שאר האלמנטים בריהוט. 

סגנון מטבח עם ניחוח של פעם…

אנשים רבים שגרים בערים הסואנות, יעדיפו סגנון של מטבחים כפריים, כך שיוכל להעניק להם שלווה , חמימות והרגשה של ביתיות. זו הסיבה כי סגנון זה, הפך להיות מועדף בקרב משפחות רבות שמעוניינות כי פינת המפגש עם בני הבית, חברים ואורחים, יהיה נעים וחמים בניחוח של פעם. גם מבחינת היבט התאורה, יש להתקין תאורה טבעית יותר אך מספיק חזקה על מנת שניתן יהיה לעבוד במטבח גם בשעות הערב. יש אנשים שמעוניינים להקנות מראה כפרי מושלם ומשלבים רצפת פרקט שתקנה את המסגרת המושלמת לתחושת הכפריות שעטופה בעץ בגוונים טבעיים, מה שיעניק מראה של מטבח כפרי מושלם.