כיצד מתכננים מטבח חיצוני בצורה נכונה?

כיצד מתכננים מטבח חיצוני בצורה נכונה?

כאשר אנחנו מתכננים את המתווה והצורה של הבית שלנו חשוב שנשים לב לעיצוב של כל חלקי הבית – גם אלו החיצוניים. בעת תכנון המרפסת והגינה בבית שלנו חשוב להמשיך את הקו העיצובי שיש בפנים הבית. כך המעבר בין הפנים והחוץ יהיה הרמוני ונעים יותר. העיצוב של החלק החיצוני בבית שלנו יכול לכלול תכנון של מקום מופלא ונוח במיוחד לאירוח והוא חייב לכלול תכנון של מטבח חיצוני. כאשר אנחנו מתכננים את המטבח שיהיה לנו במפרסת חשוב לוודא שיש לו הגנה מפני הגשם. עוד חשוב לשים לב איזה פרמטרים אנחנו בוחרים שיהיו במטבח זה כולל כיור וברז, תנור או תנור אבן, כיריים וגם משטח הכנה ומקרר לאחסון של משקאות ודברי מאכל.

מטבח חיצוני

מה זה מטבח חיצוני ולמה חשוב לשים לב כאשר מתכננים אותם?

מטבח חיצוני הוא מטבח לכל דבר שנמצא במפרסת או בגינה שלנו. היתרון של מטבח מסוג זה הוא שהוא יכול לאפשר לנו לבשל ארוחות גם מחוץ לבית כאשר אנחנו נמצאים במרפסת או בגינה – וזאת מבלי שנצטרך להיכנס כל הזמן הביתה בשביל להביא אוכל או להכין אותו. מטבחים מסוג זה נפוצים מאוד בכל העולם בדגש על ארצות בהם האקלים חם יותר כמו יוון או איטליה. בשנים האחרונות טרנד עיצובי זה נכנס במלוא העוצמה גם לארץ ואנשים רבים בוחרים לבנות במרפסת הפרטית שלהם מטבח מאובזר בכל טוב ובשלל אביזרי בישול מיוחדים כמו למשל תנור אבן ללחמים ופיצות, גריל מקצועי וגם מקרר מיוחד ליינות.

איך ניתן לשלב בין פרקטיות, נוחות ואסתטיקה בעיצוב המרפסת שלנו?

כאשר אנחנו רוצים לתכנן את עיצוב המרפסת שלנו כך שהשימוש והשהייה בה יהיו נוחים ופרקטיים מצד אחד ומצד שני אנחנו רוצים לשמור על רמת עיצוב אסתטי גבוה חשוב שנתייעץ עם מעצבת פנים מומחית או מעצבת גינות בשביל שהם יתכננו עבורנו את מתווה המרפסת. הבחירה לבנות מטבח חיצוני במרפסת שלנו יכולה להפוך אותה למרפסת יוקרתית יותר שיהיה לנו נעים לארח בה חברים למסיבות קיץ או ארוחות של על האש. גם בדירות שנמצאות בבניין דירות ניתן לבנות מטבח במרפסת – בכפוף לאישור הנדסי ותכנון אדריכלי מוקפד.