חיפוי קירות

חיפוי קירות

השימוש של חיפויי קירות הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות וזאת בשל שלל העיצובים של החיפויים והזמינות לכל בית. ניתן לבצע חיפויים לקירות בבתים קיימים, לשלבם בבתים חדשים כחלק מהעיצוב ולהשתמש בהם בתוך הבית או בחוץ כחלק עיצובי. ניתן לחפות קירות שלמים או חלקי קירות (כמו למשל מאוחרי קמין) וכמו כן ניתן להנות מהחיפוי בתוך הבית או בחלקו החיצוני.

חיפוי קירות פנים

קירות הפנים מקבלים מראה חדש באמצעות חיפוי. החיפוי יכול להיות אסתטי בלבד והוא יכול להיות שמושי מאד. לרוב מאחורי הקמין מבצעים חיפוי של הקיר וזאת במטרה להגן עליו מפני החום, אך זהו אינו השימוש היחידי של החיפוי. החיפוי הוא למעשה שכבה נוספת לקיר ולכן יש לו יכולת לבודד וכפי שהוא מבודד את הקיר מפני החום, הוא משמש כשכבה נוספת לבידוד.

החיפויים של הקירות משמשים לעיצוב הבית וישנה אפשרות לחפות את הקיר גם לאחר שהבית נבנה. חיפוי זה הוא פתרון אידיאלי לכל מי שרוצה לבצע עיצוב מחדש של החלל מבלי לשבור קירות או להשקיע בעיצוב כללי. החיפוי יכול להיות חלק מעיצוב כולל של הבית כולו או להיות פעולה יחידה אותה מבצעים כשרוצים לחדש את החלל.

חיפוי קירות חוץ

החיפוי הוא שיטה שבה מרכיבים שכבה נוספת על קיר קיים והוא יכול להשתלב בתוך המבנה או מחוצה לו. כל מי שאוהב את המראה של בית האבן או מבנים אנגליים מוצא כי החיפוי נותן לו את הפתרון האידיאלי והנוח ביותר, גם לקירות הבית החיצוניים.

לכל סוגי הקירות

אין זה משנה אם הקיר הוא קיר לבנים, עץ או גבס, על כל הסוגים ניתן לבצע חיפויים. בשנים האחרונות הטכנולוגיה אשר מייצרת את החיפויים השתכללה כך שהם היום לא רק משמשים לאסתטיקה של הבית ולעיצוב שלו אלא גם מהווים פתרון נגד בעיות בקיר כמו למשל רטיבויות או התקלפות של הקיר.

לא במקרה החיפויים תופסים תאוצה בשנים האחרונות והם אהובים כל כך על מעצבים, בונים ומשפצים. פעולת החיפוי גם היא פשוטה יחסית ובעלי מקצוע רבים יודעים לבצע אותה כראוי.