עיצוב פנים ייחודי לחללים מסחריים

עיצוב פנים ייחודי לחללים מסחריים

עיצוב חללים מסחריים שונה במהות שלו מעיצוב של בתים פרטיים. כאשר אנחנו רוצים לעצב חלל מסחרי אנחנו צריכים להקפיד על עיצוב נקי ואסתטי שיתאים לטעם של כלל הציבור. הקפדה על עיצוב פנים של חנויות או סופרים יכולה להגביר את המכירות של המקום ולהפוך אותו לרווחי יותר. בעת עיצוב של חללים מסוג זה חשוב לשים לב שהעיצוב יהיה יצירתי ומקורי ויתכתב עם מגמות העיצוב הכי טרנדיות בעולם ובארץ. בחירה של קו עיצוב ייחודי שיהיה מזוהה עם בית העסק שלנו תהווה את סימן ההיכר שלו ותסייע לנו בשיווק העסק בפני כלל הציבור.

איך עיצוב של חנות יכול להשפיע על הרווח שלה ממכירות?

כאשר אנחנו באים לעסוק בתחום של עיצוב פנים של חנות חשוב לעצב את החנות כך שיהיה בה תחושה של מרחב. ככל שהחנות שלנו תהיה מרווחת יותר ותהווה חלל שנעים יותר להיות בו כך הקונים ירגישו יותר בנוח לקנות בה מוצרים שונים. כאשר אנחנו מעצבים את החנות חשוב להתאים את סגנון העיצוב שלה למוצרים אותם אנחנו מוכרים. כך למשל עיצוב של חנות מחשבים יהיה שונה מעיצוב של חנות בגדים או מעיצוב של חנות צעצועים. העיצוב של החנות הוא חשוב מאוד והוא יכול להשפיע באופן ניכר את על אחוזי הרווח של החנות ועל האופן בו אנחנו מוכרים את המוצרים מדי יום עסקים.

למה חשוב לעצב חנויות וחללים מסחריים באופן נגיש לבעלי מוגבלויות שונות?

אחד הפרטים שהכי חשוב לשים לב אליהם בעת עיצוב פנים של חנויות וחללים מסחריים הוא הקפדה על כך שהחנות תהיה נגישה לבעלי מוגבלויות שונות. כאשר החנות שלנו תהיה מותאמת ככל הניתן לאנשים עם כיסאות גלגלים או אנשים עם נכויות שונות התדמית של החנות תהיה חיובית יותר. חשוב להדגיש שעל פי חוקי המדינה כל חנות ומקום ציבורי חייבים להיות מותאמים לבעלי מוגבלות – ואי ציות לחוק זה יכולה להוביל לתשלומי קנסות שונים. חלק מהגדלת הנגישות של החנות שלנו הוא לעצב את מדפי המוצרים כך שאדם עם כיסא גלגלים יכול לעבור בניהם עם הכיסא שלו באופן חופשי וליהנות מחוויית קנייה קלה ונעימה כמו כל אחד אחר.

עיצוב חנויות – למה פחות זה בעצם יותר?

בכל מה שקשור לתחום של עיצוב חנויות ובכלל לתחום של עיצוב פנים פחות זה יותר. במקום להעמיס את עיצוב הפנים של החלל בהרבה פרטים וצבעים חשוב מאוד לבחור לעצב כל חלל עם מספר צבעים מופחת ועם מספר פריטי עיצוב בודדים. בחירה של מוטיב עיצוב מרכזי כמו צבע לבן או צבע כחול (או כל צבע אחר) תוכל להפוך את העיצוב להרבה יותר מושך מבחינה חיצונית ולהרבה יותר מזמין עבור כלל הציבור. ככל שהעיצוב של החנות יהיה עמוס יותר כך הלקוחות שיבואו לקנות בה ירגישו יותר בנוח לעשות זאת.