5  כללים לעיצוב בית עסק

5 כללים לעיצוב בית עסק

אם אתם מקימים בית עסק ואתם רוצים שהוא ישגשג אך גם יהיה נוח ופרקטי – חשוב שתדעו כי נוחות ופרקטיות הולכים יד ביד עם עסק מצליח ולכן יש לשים את הדגש על עיצוב נכון של חלל העבודה והעסק שלכם.

כיום ישנם מגוון עסקים שעליהם להיות בנויים בצור נכונה החל ממסעדות הומות אדם, עד משרדים ביתיים וכלה בקליניקות ומוסכים.

אבל כיצד מעצבים את העסק בצורה נכונה ופרקטית? הנה כמה טיפים לעיצוב נכון:

גישה נכונה במרחב – שימו לב בעיצוב העסק כי אתם יוצרים גישה לכל פרטי וחפץ בעסק בצורה שבה גם אתם וגם העובדים שלכם תוכלו לפעול נכון. לדוגמא: אם הקמתם חנות נעלים: חשוב לשים לב כי הנעליים גם באזור הרצפה (הלוא הוא: אזור המכירות) וכי הנעליים יהיו זמינות לשליפה בצורה קלה כמו גם הנעליים במחסן אשר עליהן להיות מסודרות באופן נכון וזמינות. בכך תוכלו לחסוך זמן המתנה יקר ללקוחות, לעבוד בצורה יעילה יותר ולהימנע מתאונות. 

הפכו את הכל לזמין – שימו לב כי הכל זמין עבורכם. וודאו כי הקופה הרושמת ממוקמת במיקום נכון, כי השקיות נמצאות במיקום נוח ליד הקופה וכי אתם יכולים לבצע מכירה וחשבון בקופה באופן יעיל. בכך לא תתעכבו בזמן המכירה ותוכלו להתנהל ביעילות.

סחורה מוצגת בצורה נכונה – וודאו כי אתם מציגים את הסחורה שלכם בצורה נכונה. רכשו מעמדים מקצועיים לחלון הראווה שלכם, הציגו סחורה בצורה מסודרת ובאמצעות מתקנים ייעודיים על מדפים והניחו סחורה שמחירים זולים יותר כ'מוצר מדף' ליד הקופה.

שמרו על עיצוב קלאסי – חשוב שעיצוב העסק שלכם יהיה קלאסי ונכון וללא חפצים מיוצרים שאינם שייכים לעסק ולקונספט שלו. מזגן מעוצב למשל מהווה פתרון מושלם לעסקים מעוצבים אשר רוצים ליהנות מתחושה נעימה בחלל. באמצעות מזגן מעוצב ניתן ליהנות ממיזוג אוויר חכם ונוח וגם ממקסימום עיצוב בחלל.

שמירה על רציפות – וודא כי העסק שלכם מעוצב באופן הרמוני. נסו להבין כיצד תוכלו לסדר את הסחורה בצורה ההרמונית ביותר כך שהפריטים יתכתבו אחד עם השני באופן מושלם. לדוגמא, ברשת ביגוד יש להקציב מקום לפריטים נלווים והנגשתם ללקוח, כמו גם סידור בחורה לפי צבעים, לפי סוג פריט ועוד.

עשו את כל אלה ותוכלו לעבוד בחלל עובדה פרודוקטיבי ונגיש.