שולחנות מנהלים

שולחנות מנהלים

בעידן הפוסט מודרני ישנה חשיבות רבה להשקעה בנראות החיצוניות של בית העסק. אם בשנות התשעים עסק יכול היה להיות משרד קטן בפינת הרחוב והכל היה בסדר – הרי שהשיפור בטכנולוגיות הייצור והעיצוב הביא עמו סף חדש של תעוזה, של עיצוב, של יופי ושל תדמית.

הודות לרהיטים הקיימים כיום בשוק ניתן למצוא מגוון עצום של ריהוט משרדי המותיר רושם עמוק על המתבונן. שלא כמו בעבר, עסק מודרני הוא עסק המתהדר בריהוט חדשני ומקפיד על אבזור המשרד באינסטרומנטים שונים.

בין אם מדובר במשרד חדש ובין אם מדובר בחידוש של משרד קיים, רכישה מרוכזת של שולחנות מנהלים הינה בין הגורמים הראשונים בהם יש לטפל. שולחנות מנהלים הם שולחנות המותאמים לשעות ארוכות של ישיבה ומתאימים לביצוע עבודות משרדיות שונות, על פי הצורך. כך, הודות לשיפורים הטכנולוגיים השונים, יכול כל מנהל עסק להתאים לעצמו את השולחן האידאלי עבורו, וכך גם להתאים שולחן לכל אחד מן העובדים.

רכישת של שולחנות מנהלים צריכה להיערך בחכמה. באופן זה, יש לבחון את הסוגים השונים של שולחנות המנהלים הקיימים כיום בשוק, להשוות בין הצעות המחיר השונות, לבדוק את החומרים מהם עשויים השולחנות, לבדוק תוצרים קודמים של כל חברה, להשוות בין דגמים ואת הייחודיות של כל דגם. 

שולחן מנהלים איכותי לא חייב לעלות הון. יחד עם זאת, גם השקעה בשולחן זול במיוחד יכולה להתברר כטעות גדולה. כאשר השיקול הכלכלי עולה על כל שיקול אחר, מנהלים רבים עושים טעויות וקונים שולחנות מנהלים שאינם מותאמים לצרכים של עובדי המשרד שלהם או שלהם עצמם. כך, הכסף היוצא מהכיס אינו מוחזר באמצעות עבודה נוחה יותר ותפוקה רבה יותר – אלא הופך להיות כסף שנזרק לפח לאחר שמתגלה כי השולחן אינו משרת את העובדים כפי הדרוש.

מסיבות אלו, חשוב לבדוק לפני הרכישה מה הם השולחנות הדרושים במשרד, אילו פעולות הם משרתים, מה המטרה ברכישת השולחן, למשך כמה שנים הוא אמור לשרת את העובדים ועוד. בדיקות מקדימות אלו יקלו על תהליך הרכישה, ימנעו אי נעימויות מאוחרות יותר ויחסכו הוצאות מיותרות על טעויות אסטרטגיות.