מטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים

למה לשבור את הראש על עיצובים מיושנים המצריכים אינספור עבודה במקום ליהנות מעיצובים מרשימים, איכותיים, ייחודיים, ברוח העיצובית האחרונה? מטבחים מודרניים הם כבר לא מה שהכרנו אותם פעם.

אם בעבר הייתה משפחה מעוניינת לקנות מטבח, התהליך היה יכול להיות מייגע ביותר: תחילה, היה על המשפחה להגיע אל המרכז הקרוב ביותר לביתם בו הם יכולים היו להתרשם מסוגים שונים של מטבחים. בהמשך, היה עליהם לבחון את הסגנונות השונים תוך שהם מקבלים חוות דעת מיני כיוונים, המלצות מגוונות מאנשי מקצוע שונים ואינספור טיפים שלפעמים היו מבלבלים יותר מאשר שהם היו מסייעים.

מגוון עצום של אפשרויות

כיום המצב הוא שונה. בשל המגוון העצום של המטבחים הקיימים בשוק, ניתן למצוא אינספור אפשרויות וגם חוות הדעת על מטבחים שונים מצויות באינטרנט וניתנות לקריאה על ידי כל המעוניין בכך. הגיוון והריבוי של היצרנים השונים האחראיים על ייצור מטבחים מודרניים הביא עימו גם סוגים שונים של ייצור: הייצור המסיבי, המבוסס על פס רץ של מטבחים שונים המיוצאים לשוק ברמות ייצור שונות. כל מטבח כזה יכול להיות ברמת איכות אחרת כשאי אפשר ממש לדעת מה היא העמידות של כל מטבח. יחד עם זאת, ברוב המקרים המטבחים הללו עשויים מחומרי גלם ברמה ירודה ואינם שורדים למשך זמן רב. 

סוג נוסף של מטבחים אשר נוצר בעקבות פיתוחים טכנולוגיים שונים הוא המטבחים הממודלים, הנמכרים ברשתות הגדולות. מטבחים אלו עשויים חומרי גלם ממוצעים, כלומר, לא מהשורה הראשונה אבל גם לא אחרונים באיכותם, ונמכרים במחירים סבירים. אלו הם המטבחים הנמכרים ביותר בשל היותם מציעים את הבונוסים הרבים ביותר: גם מחיר ממוצע, גם מראה מרשים וגם איכות טובה.

הסוג השלישי של המטבחים המודרניים המיוצרים כיום הוא זה השמור לאוהבי הז'אנר והעיצוב, אלו שאינם מתפשרים על עצמם: אלו הם מטבחים במחיר גבוה רק במעט מן המטבחים הבינוניים, אבל האיכות שלהם עולה לאין שיעור על האיכות של המטבחים הבינוניים. באופן זה, ניתן למצוא כיום מגוון מטבחים איכותיים וברמה גבוהה אשר מצריכים השקעה כספית גבוהה טיפה יותר, אבל הרבה יותר מתגמלים.