עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה דורש מיומנות וידע רב של האדריכל המלווה את הפרויקט. ברוב המקרים אין מדובר בדירה הראשונה של בעלי הנכס כך שהם יודעים פחות או יותר מהו המבנה הפנימי של הדירה הוא האולטימטיבי עבורם, מה חשוב להם ומהם צרכי הבית על פי מספר הדיירים והאופי המשפחתי שלהם. אם הוא כולל מלבד בית חמים ומשפחתי, גם היערכות לאירוח הקורה לעתים תכופות המצריך פינת אוכל גדולה ומטבח רחב ידיים ופונקציונלי.

שלבי העבודה הראשונים

בנית התכנית הראשונית מורכבת מכמה פגישות סיעור מוחות שבהם הצוות קשוב לרצונותיהם של בעלי הדירה היוקרתית, לחלומותיהם ולסדרי העדיפויות שלהם. לאחר קבלת מלוא הנתונים של הדירה מהקבלן, מכינים כמה פרוגרמות לתכניות אפשריות.

צוות המשרד מסביר לדיירים את היתרונות והחסרונות של כל הנתונים המופיעים בתכניות השונות וכך מתגבשת התכנית הסופית שתקרום עור וגידים ותהפוך לדירת החלומות של המשפחה.

כללים בסיסיים בתכניות העבודה

כדי ליצור תחושה של דירת רחבת ידיים אנחנו בוחנים דרכים יצירתיות של הגדלת המרחב על ידי שבירת קירות, אם הדבר אפשרי על פי תכנית עמודי היסוד של המבנה, מתקינים מראות ומשתמשים באמצעים נוספים שיקנו תחושה זו.

הקו העיצובי שעליו הוחלט בתחילת הדרך, מודרני, ווינטג' או כל סגנון אחר האהוב על בני הבית, נשמר לאורך כל המיזם ואנו מקפידים לא לזוז ממנו, לשלב בין כל האלמנטים כך שיצרו יחד הרמוניה מושלמת של בית שנעים מאד לשהות ולארח בו.

כל דירה יוקרתית ותכניתה הספציפית מצריכה שימוש בחומרים המתאימים להצלחת הפרויקט. החומרים נבחרים בקפידה מתוך ההיצע הרב הקיים בשוק. אנו בוחרים עבור לקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביותר בגוונים המתאימים לקו העיצובי שנבחר לדירה. החומרים כוללים עץ, מתכת זכוכית וחומרים נוספים המשדרים יוקרה.

אבזור הבית משלים את נראותו ואת קיומו של קשר העין בין החללים השונים. לכן יש לו חשיבות רבה לטאץ' הסופי. אנחנו ומעצבי הפנים מלווים בייעוץ ובהכוונה את כל שלב בחירת האביזרים כדי לבדל דירת יוקרה זו מדירות אחרות.

תשומת לב מיוחדת אנו מעניקים לכווני ההגעה של אור השמש בדירה, לניצול מאור זה ועל פיה מקבלים החלטה על עוצמת התאורה הנדרשת ברחבי הבית, על מיקומי הריהוט כך שלא תהיה חסימה של האור הטבעי ועל גודלם של החלונות ועיצובם.

בדירות היוקרה שבהן יש אפשרות להקמת גינה, ספא או בריכת שחייה, אנו תכננים את התחומים הנ"ל בקפידה כדי ליצור מיקום יפהפה לנוחות בני הבית ואורחיהם.