תבנית ליציקת בטון

תבנית ליציקת בטון

ענף הבניה צועד בשנים האחרונות עם הקדמה וקיימות בו אפשרויות חדשות בתחום התכנון וההנדסה המאפשרות עבודה יעילה, מהירה ומדויקת הרבה יותר לרווחת המתכננים, היזמים ובסוף הדרך, גם של הדיירים.

חדשנות בענף השלד

אחת המערכות החדשניות בתחום עבודות השלד היא יצירת תבניות ייחודיות ליציקת תקרות וקירות. בניית מבנים באמצעות תבניות ליציקת בטון יוצרת חיסכון משמעותי בעלויות הבנייה לכל מ"ר ועבודה יעילה מהירה ומדויקת.

המערכות שלנו נותנות מענה רחב לכל צרכי ענף הבנייה על רבדיו השונים במערכות מתקדמות שאנו מייצרים בארץ על פי צרכי הענף תוך ביצוע בקרת איכות קפדנית ובנוסף לכך אנו מייבאים מחו"ל מערכות ייחודיות שאין כמותן בישראל.

עם יזמים וחברות בנייה הזקוקות לציוד ספציפי המותאם לפרויקטים לא סטנדרטיים, אנו מקיימים ישיבות של סיעור מוחות כדי להבין מהו הציוד האופטימלי למיזם זה. בהתאם להחלטות ההנדסיות ולאסטרטגית הבנייה, אנו מייצרים או מזמינים עבורם את הציוד הנדרש.

שיתוף הפעולה ההנדסי הפורה שלנו עם גורמי חוץ, מאפשר להם להפחית באופן משמעותי את עלויות הבנייה של הפרויקט כולו. כל תבנית יציקת בטון מתוכננת תוך מתן חשיבה רבה לכל פרט ופרט על פי ההנחיות המדויקות של הצוות ההנדסי ובהתאם לתכניות הבנייה המפורטות של המבנה.

צוות התכנון ההנדסי, מעביר לשטח תכניות מפורטות הכוללות תכנית הנדסית מפורטת על אופן פריסת הציוד באתר כך שהעבודה תתבצע בקצב מהיר וללא עיכובים.

יתרונות תבניות הבטון

  • תבניות האלומיניום הן מודולריות, אפשר לייצר אותן בכל גודל רצוי. משקן הוא קל, כ – 23 ק"ג כך שגם העובדים יכולים להרים אותן ללא צורך בעזרה של כלי הנדסי. זו הסיבה שהתבניות כה נוחות לשימוש. למרות משקלן הקל הן חזקות ומחזיקות באופן מיטבי את כל חומרי הבטון עד לחץ של 60 ק"ג לכל מ"ר.
  • לוחות עץ איכותיים ממוקמים מעל התבנית, וכך אפשר לבצע הרבה מאד יציקות ללא צורך בהחלפת הלוח לפני כל יציקה.
  • התבניות מצוידות במחברים איכותיים המאפשרים חיבור מהיר בין התבניות. אופציה זו נוחה במיוחד לפיגומים, למוטות תמיכה ופילוס ולעבודה באמצעות מנוף או עגורן, וכך אפשר להעבירן מיציקה אחת לשנייה.
  • כל פינות מסגרת האלומיניום בנויות מחיזוקים נוספים ולכן המסגרת כולה עמידה למסה גדולה של עבודה.
  • ייצורן של התבניות מאלומיניום ולא מעץ יוצרת יציקה איכותית הרבה יותר ומייתרת את הצורך בעבודתם של הטפסנים המקצועיים.
  • אפשר לתקן כל תבנית שנפגמת ולהחזירה לשימוש שוטף.
  • חברות בניה הרוכשות מוצר זה, מחזירות את עלות הרכישה תוך ביצוע של 3-2 פרויקטים או בעבודות האורכות כשנה וחצי.
  • תבניות הבטון הן פטנט רשום של החברה וקיבלו תו תקן ממכון התקנים הישראלי.