מידע על הובלות קטנות והובלות סטודנטים

מידע על הובלות קטנות והובלות סטודנטים

כשאתם חושבים על הובלות אתם חושבים על משאית הובלה גדולה, צוות מוגבר של מובילים ועבודה סביב השעון? לצד ההובלות הגדולות המאפיינות את מעברי הדירות או המשרדים, גם ישנו שירות של הובלות קטנות שעונה על צורך אחר לגמרי! גם אם ברשותכם פריט בודד בלבד, אין כל סיבה שתתמודדו עם משקלים כבדים והובלה לא בטיחותית – ניתן כיום לרכוש שירותים של הובלות קטנות המתאימות לקהל הסטודנטים ולאנשים המעוניינים בניוד של תכולות קטנות.

 

הובלה קטנה של פריט בודד

אז מהי ההובלה הקטנה ומה מאפיין אותה? הסוג הראשון של ההובלות הקטנות הוא ההובלה שכוללת פריט אחד בלבד. המון פעמים בעלי הפריטים תוהים האם כדאי להם להוביל את הפריט לבד, אך התשובה לכך שלילית. חשוב לזכור שפריט בודד יכול המון פעמים להיות גם פריט מאד כבד, שעל מנת להוביל אותו נדרש כוח פיסי רב ובעיקר הובלה בטוחה ברכב. הובלות קטנות יכולות להיות הובלות של מוצרים חשמליים או רהיטים: מקררים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, ארונות בגדים או מערכות ישיבה.

 

עוברים דירה עם שירות של הובלות קטנות

הסוג השני של הובלות מסוג הובלות קטנות הוא הובלה של דירות. כל עוד אתם עוברים מדירת סטודיו, דירת מרתף, לופט או דירת גג – ההובלה שלכם מסווגת תחת שירות של הובלה קטנה. איך קרה וגם הובלה של דירה נחשבת כהובלה קטנה? מאחר והיקף התכולה הינו מצומצם ואינו דורש עבודה רבה. דירות אלו מאפיינות לרוב את קהל הסטודנטים המתגורר בדירות קטנות, והשירות הניתן מוענק בעיקר לו. אם גם אתם לומדים לתואר שלכם ואתם בשיא תקופת המבחנים, צוות המובילים יתאם אתכם את שעות ההובלה המתאימות ללוח הזמנים שלכם ויעתיק את מקום המגורים שלכם בבטיחות ובמהירות!

 

האם הובלה קטנה הינה הובלה זולה יותר?

מחירי ההובלה מושפעים מכמה פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים הוא גודל ומשקל הפריטים שאתם מעוניינים להוביל. ככל שהפריט שתרצו להוביל יהיה קל וקטן, כך עלות ההובלה תהיה זולה יותר. הפרמטרים הנוספים שישפיעו על המחיר הסופי יהיו המרחק בין המקום ממנו אתם מובילים ובין המקום אליו אתם מובילים, מספר המובילים שיקחו חלק בהובלה שלכם, הקומה בה אתם גרים ומורכבות ההובלה. בגדול, אפשר לומר ללא ספק כי ההובלות הקטנות הן זולות יותר בהשוואה להובלות המתבצעות בהיקפים גדולים יותר.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר https://themovers.co.il/

 

כמה אנשי צוות משתתפים בהובלה קטנה?

המטרה היא להוביל את הפריט שברשותכם בדרך בטוחה וכזו שתבטיח את שלמות הפריט. לכן, לפני שיקבע מספר אנשי הצוות, תישאלו מספר השאלות על מנת שצוות המובילים יוכל להתאים לכם את הצוות המתאים ביותר. ישנם פריטים שאותם ניתן להוביל באמצעות מוביל אחד בלבד, אך ישנם פריטים בודדים שעל מנת להוביל אותם נדרש צוות מוגבר יותר. לדוגמא: הובלה של טלוויזיה יכולה להתבצע על ידי מוביל אחד, אך הובלה של ספה גדולה תתבצע על ידי שני מובילים.

 

השירותים הנלווים המתאימים להובלה קטנה

לצד ההובלה שהינה התחנה הסופית, ישנם גם מספר שירותים משלימים שמתאימים גם להובלות קטנות. השירותים המשלימים הינם שירותים שהופכים את השירות שאתם מקבלים לשירות טוב יותר ובטוח יותר. אם כן, אילו שירותים משלימים מתאימים להובלה שלכם?

 

אם אתם מובילים רהיט כדוגמת ארון, השירות הנלווה המתאים לכם הוא שירות של פירוק והרכבת רהיטים. הצוות שיגיע אליכם יפרק את הארון, יעמיס אותו על משאית ההובלה וירכיב אותו בדירה החדשה שלכם. בנוסף, אם אתם עוברים דירה, השירות המשלים הינו שירות של אריזת הדירה, בעיקר אם אתם סטודנטים שרוצים לעבור דירה מהר ככל הניתן וזקוקים לידיים נוספות שיארזו עבורכם.