שיפוץ מטבח קיים

שיפוץ מטבח קיים

רובנו מכירים את ההרגשה והמחשבות כאשר אנו חושבים על שיפוץ- שבירת קירות, הריסת חללים ברחבי הבית, אבק ולכלוך, חוסר יכולת לגור בבית בגלל השיפוץ ובשורה התחתונה בעיקר כאב ראש.  אך האם שמעתם על שיפוץ מטבח ללא כל הכאב ראש הזה? כמו לדוגמה שיפוץ המטבח שלכם ללא שבירת קירות, שבירת ארונות וכל הלכלוך מסביב. שיפוץ כזה נקרא שיפוץ של מטבח קיים.

מדובר בחידוש ושדרוג המטבח במהירות ובעלויות נמוכות לעומת שיפוץ רגיל. ניתן לחדש כמעט כל אלמנט אשר קיים במטבח וכך ליהנות ולהתגאות במטבח חדש ומודרני.

אלמנטים שניתן להחליף במטבח הקיים

  • החלפת ברז נוזל או מטפטף לברז מרשים ומעוצב. בזכות מבחר גדול של ברזים וכיורים תוכלו לבחור את הברזים והכיורים שיוכלו לתת את המענה של מטבח יפה ושימוש נוח.
  • הוספת משטחי עבודה לחלל המטבח בצורה חכמה ויעילה. במידה ומדובר במטבח ישן מאוד ניתן ומומלץ להיפטר ממספר ארונות לצורך הגדלת משטחי העבודה והוספת פתרונות אחסון שיהיו אפקטיביים ביותר עבורכם בזמן הבילוי במטבח.
  • חידוש ארונות המטבח בעזרת ציפויים מיוחדים ויפים. במקום להוציא לא מעט כסף ולהחליף את ארונות המטבח, מומלץ לחדש אותם באמצעות ציפוי חיצוני בגימורים שונים המעניקים מראה מעוצב ומודרני למטבח.
  • ניתן להוסיף או לבטל נקודות חשמל במידה ויש לכם צורך בכך. אם החלטתם להיפטר מארון מטבח אחד לטובת התקנת כיריים או פינוי מקום למיקסר חדשני שתמיד חלמתם עליו, תוכלו בקלות להוסיף נקודת חשמל ללא צורך בכבלים וסרבול של חוטי חשמל. בדרך הזו אתם נהנים ממשטח עבודה שתוכלו כעת לנצל בזמן הבישולים.

אל תוותרו על המטבח הקיים

לפני שיפוץ המטבח הקיים כדאי לחשוב ולתכנן היכן תרצו למקם כל דבר. זה הזמן להחליט היכן הכי כדאי למקם את מדיח הכלים, מהם הארונות שהם בשימוש הגבוה ביותר עבורכם והאם תרצו להוסיף מוצרי חשמל או גאדג'טים למטבח שיוכלו לשדרג אותו קצת יותר. מתלבטים כיצד כדאי לשפץ את המטבח הקיים שברשותכם? פנו אל המומחים של יופ, הם ישמחו לייעץ לכם בנושא חידוש המטבח וימצאו עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר.