עיצוב חדר האמבטיה

עיצוב חדר האמבטיה

חדרי האמבטיות כבר מזמן לא משמשים אותנו עבור מטרתן הראשונית- ניקיון. היום מקלחת יש לה כמה וכמה ייעודים, לאחר שבוע ארוך של שגרת עבודה וימים עמוסים ההתכנסות באמבטיה היא בריחה נעימה במיוחד. באמבטיה אנחנו יכולים להתפנק ברביצה בתוך מים מלאים בסבון להאזין למוסיקה מרגיעה ולהעניק לגוף שלנו את כל הרוגע שלו הוא זקוק.

לכן חשוב שהאמבטיה שלנו תראה אסתטית, שהקירות שלה יהיה עם חיפוי קרמיקה יפה ונעים ושתהיה מינימליסטית בחפצים, מה שיעניק לזרימה טובה של האנרגיה בחלל. מומלץ לאחסן את כל התמרוקים והמגבות בארון אחסון על מנת להעניק את הקו העיצובי הנקי והמרגיע. דמיינו לכם אמבטיה מלאה בקצף ריחני, נרות צבעוניים דלוקים מסביב וכוס יין לחימום האווירה… איזו תחושת אסקפיזם מופלאה!

אמבטיות מודרניות 

 כפי שצוין לעיל אמבטיות, הן חדר מנוחה לכל דבר, לכן בעולם המודרני, גם העיצוב צריך להתאים לחוויה שאנו מעוניינים לרכוש והאמבטיה היא מקור עיצוב נחשק על ידי מעצבים רבים. קרמיקה הוא חומר גלם מועדף על חלל זה וניתן לראות אמבטיות קרמיקה בפתח תקווה, באר שבע, חיפה ומקומות רבים בארץ שמעטרות כל בית ודירה.

עיצוב חלל האמבטיה

כדי לשדרג את חווית הרחצה לא רק מבחינת נעימות המים, כדאי ורצוי למהול אותם בשמן נעים ומרגיע שמותיר את העור רך ועדין עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. זמן אמבטיה נועדו לכל אחת ואחד, ומפאת ההנאה שמובטחת לכל אחד, מומלץ שעיצוב האמבטיה יהיה בהתאם. שאריחי הקרמיקה יהיו מודבקים על הקיר או על הרצפה בצורה נעימה לעין ולא בולטת, שהקרמיקה לא תהיה מחליקה, שכן מדובר באזור עם הרבה מים ואנו מנסים למנוע החלקות מיותרות, לכן חשוב שהמרקם יהיה מעט מחוספס  וללא צבעים בולטים ועדינה למראה. במידה וחדר האמבטיה שלכם הוא בעל חלל קטן, אפשר להציב בתוכו מראה גדולה, המראה מעניקה רושם של חלל גדול יותר ומרווח.

היום תמצאו חנות קרמיקה בפתח תקוה ובכל עיר אחרת שתפרוש בפניכם שלל של אריחים צבעוניים במרקמים שונים שיכולים לשדרג את האמבטיה שלכם.