איך אפשר לעצב את הבית בצורה יפה ובקלות?

איך אפשר לעצב את הבית בצורה יפה ובקלות?

הבית שלנו הוא הוא נקודת המוצא שלנו לכל מקום בין אם מדובר ביציאה לעבודה, לבילוי, באירוח, ועוד, כאשר למרות שיש רבים שמשתמשים בדירתם או בביתם רק כמקום ללינה – עדיין חשוב שהבית יהיה נעים ומעוצב.

בשל כך חשוב לדעת כי עם מעט השקעה וטיפת יצירתיות תוכלו להפוך כל מקום לנעים ומזמין ובכך להפוך את חייכם בבית לנעימים יותר, גם אם אתם נמצאים בדירה או בביתכם לפרקי זמן קצובים.

אז כיצד ניתן לעצב את הבית במינימום תקציב או זמן? כל הטיפים בהמשך.

צרו מטבח כפרי – המטבח שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהבית והוא עבור רבים לב ליבו של הבית תוך שמהטבח הוא מקום שבו אתם מתכנסים כמשפחה, מבשלים,  מארחים וחשוב מכל – אוכלים.

על מנת להקנות למטבח שלכם את המראה החמים והמזמין, מומלץ להשתמש בכלים בעלי מראה ישן לקבלת מראה מטבח כפרי, להחליף דלתות ארון מטבח רעועות וישנות בדלתות עשויות עץ מלא, ולהשלים את המראה בתליית שידה עץ שמתאימה לספלים וכלים על גבי הקיר. כיום ניתן להשיג מוצרי עץ במחירים מפתיעים בעיקר במכירות סוף עונה או מכירות חיסול, תוך שדלתות מטבח ניתן להחליף בקלות לבד או באמצעות נגר.

השתמשו במוצרי טקסטיל – כדי להקנות לביתכם מראה נעים ומזמין מומלץ להשתמש במוצרי טקסטיל שיקנו לבית את הרוך והתחושה החמימה שאתם רוצים לקבל. רכשו בחנויות בדים בד בצבעים שמתאימים למראה של הבית שלכם וזאת למען כיסוי ספות ישנות. השתמשו בכיסוי מיטה להקניית מראה אחיד ומסודר לחדר השינה, ואל תפחדו לפזר כריות בגדלים שונים ברחבי הבית למראה החמים והנעים.

צבעו את הבית – צבעו את הבית כל שנה והעניקו מראה מחודש לקירות ולמשקופים. כיום ישנן מגוון גוונים לקירות שמתאימים לבתים רחבים כמו גווני תכלת עדינים, צהבהב, ואף אדום וסגול לילך. אם אתם רוצים לגוון בצביעת הבית אך לא רוצים להתרחק מידי מהצבע הלבן, באמצעות קטלוג צבע תוכלו לבחור גווני לבן מעניינים כמו לבן קליפת ביצה, לבן קפה, לבן אפור ועוד. בכך תוכלו ליצור בדירות קטנות תחושה של חלל גדול יותר.