עורכי דין תכנון ובניה

עורכי דין תכנון ובניה

עולם דיני המקרקעין הוא עולם גדול וסבוך אשר כולל בתוכו חוקים ותתי סעיפים רבים. כאשר אנו באים קראת עסקת מקרקעין כלשהיא, קניה או מכירה של נדל"ן או אפילו בניית תוספת לבית שלנו, כדאי מאוד לעשות זאת באמצעות פניה לעורכי דין תכנון ובניה. כל עורך דין מתמחה בתחום מסוים ולא כל אחד מתאים לכל משימה. מומלץ לפנות רק למי שאתם בטוחים בידע ובניסיון שלו.

ותק וניסיון, כמו בכל מקצוע אחר, עשויים להוות יתרון חשוב – אך  במפתיע גם חסרון. לעיתים קרובות ממליצים לבחור בעו"ד ותיק, מיומן ובעל מוניטין, שינהל את עניינך בקלות ויביא לך תוצאות חיוביות. כדאי לקחת בחשבון שבחירה כזו תחייב כנראה השקעה כלכלית גדולה  שלא בטוח אם תעמוד בה.

בנוסף היא גם מתעלמת מהעובדה שעו"ד צעיר ונמרץ אשר מתאמץ לבסס את המוניטין שלו, ושידיו אינן עמוסות במאות תיקים, עשוי  להתאמץ ולהשיג עבורך תוצאה טובה לא פחות וגם יחס אישי. אם בחרת להשקיע בעו"ד מנוסה ודא כי הוא עצמו מטפל בתיק שלך ולא עורכי הדין השכירים במשרד שלו.

מחיר מול תועלתעורך דין מקרקעין

השיקול הכלכלי הוא חלק חשוב ממכלול הנתונים. בכל מקרה קבלת שירות מעורך דין היא עסק לא זול. כל פעולה תעלה לך כסף, כאשר התעריפים משתנים מאחד לשני ומשירות לשירות. טווח המחירים בתחום שירותי עורכי דין  רחב  מאוד  ולא קל  למצוא אחידות. במציאות של ימינו לא לכל אדם יש את היכולת הכלכלית המתאימה לשכירת עורך דין. אם מדובר בדיני נפשות, כלומר בעניין מהותי בעל כובד משקל, עדיף  שלא להתפשר על איכות עוה"ד. לא כל קושי כלכלי חייב להוביל אותך לעורך דין.

כאמור ישנם סוגים שונים של עורכי דין תכנון ובניה ולא כולם באותה הרמה. על מנת להיות בטוח שבחרתם במשרד הנכון שינהל לכם את העסקה, יש לחפש המלצות טובות לאורך זמן. שטרית ושות' הינו משרד מקצועי, מנוסה וותיק אשר מחזיק צוות מיומן של עורכי דין צעירים ונמרצים. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף וחשוב בנושא. לפני שאתם נכנסים לעסקה חשובה פנו אלינו.