פרויקט תמ"א 38 אשקלון

פרויקט תמ"א 38 אשקלון

במקומות רבים בארץ אנחנו יכולים למצוא כיום פרויקטים של תמ"א 38. רשויות רבות מעודדות פרויקטים מסוג זה, בין אם זה דרך הטבות במס, הטבות בתנאים וכן בדרכים אחרות. הסיבה היא, שמדובר בפרויקט שגם מחדש את פני העיר אך גם מאפשר לתושביה ליהנות ממבנים חזקים ועמידים יותר מפני רעידות אדמה וכן ממבנים איכותיים ומרשימים יותר, הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית.

השאלה הנשאלת היא כיצד אפשר למצוא פרויקטים שכאלה וכיצד ניתן למצוא קבלנים שמתמחים בפרויקט תמ"א 38. נניח ומחפשים פרויקט כזה בעיר כמו אשקלון, העיר אשר שוכנת על חופו של הים התיכון בדרום הארץ. שם אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של פרויקטים מסוג זה, בוודאי כשמדובר במבנים ישנים שנבנו לפני עשרות שנים ויש צורך לשפץ אותם או לחילופין, להרוס אותם בשביל לבנות במקומם מבנים חדשים שכן זה הרבה יותר משתלם כלכלית וכן זה הרבה יותר משתלם מבחינת לוח זמנים, לבנות את המבנה ולהרוס במקום מבנה חדש, על פי התקנים והעקרונות של תמ"א 38.

חשוב להבהיר, פרויקט תמ"א 38, מתבצע על ידי קבלנים, בין אם מדובר בכאלה שמתמחים באופן ספציפי בפרויקטים מסוג זה, ובין אם מדובר בקבלנים שבין היתר, גם עוסקים בתמ"א 38.

אז כיצד מוצאים אותם? לרשותנו מאגר גדול באינטרנט שמאפשר לנו למצוא קבלנים שמתמחים בכך. במידה ואנחנו מעוניינים לבצע בבניין שלנו פרויקט שכזה, ניתן להזמין מספר קבלנים ולקבל מהם הצעות מחיר. צריך לומר, הרבה פעמים הקבלנים פונים אל הדיירים בעצמם. הם יודעים אילו מבנים צריכים לעבור שיפוץ על פי כללי התוכנית, והם מציעים את השירות שלהם. כמובן שהם מציגים את פרטי התוכנית מחד ואת העלויות שלה מאידך.

נקודה חשובה שצריך לציין, פרויקט תמ"א 38 באשקלון כמו בערים אחרות, לוקח לא מעט זמן, הוא דורש עלויות מסוימות ויכולת כלכלית של הקבלן. לכן מוטב לעבוד עם מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שיהיה מסוגל להתחיל ולסיים את הפרויקט כנדרש ולא להשאיר אותם באמצע ובלי כלום ביד, מה שכמובן יפגע בכם קשות.

לעוד מידע אודות פרויקטים באשקלון, הכנסו לאתר https://magdilim.co.il/