איך לבחור את הספה האידיאלית?

איך לבחור את הספה האידיאלית?

הגעתם בשעה טובה לבחור ספה חדשה לסלון שלכם. אם כן, מה רצוי לדעת לפני בחירה של ספה, על מה לשים דגש ואיך להיות הכי יעילים ברכישה החדשה שלכם?

היום השוק רווי בסגנונות של ספות, מערכות ישיבה וכורסאות למיניהם, הבחירה קשה ולכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת לצמצם את האפשרויות. במאמר להלן נספק מספר נקודות שיכולות לסייע לכם בקבלת ההחלטות.

גודל וצורה של הספה

חשוב שתדעו פחות או יותר את המידות של הספה שאותה תרצו לרכוש. אם אתם מעצבים את הסלון בעזרת מעצב פנים חשוב שהוא יהיה לעזר בכל מה שקשור לבחירה של הריהוט. כמו כן, חשוב לדעת איך הייתם רוצים שתהייה הצורה שלה האם אתם מחפשים ספה פינתית או דווקא סט של שלוש מערכות ישיבה, שהוא סגנון כשלעצמו מעט פסה אבל יש כאלה שעדיין מעדיפים, בעיקר אם מדובר בחלל גדול.

מבנה של הספה

האם תרצו שהמבנה שלה יהיה בעל  ידיות רחבות מה שלרוב מאפשר הנחה של כוס קפה, עיתון (מעין שולחנון צד) או שתעדיפו אולי ידיות מרופדות שניתן להניח עליהן את הראש ואולי בכלל תרצו ידיות צרות ועדינות. האם הרגליים של הספה צריכות להיות נמוכות או דווקא גבוהות שתוכלו לנקות טוב ושהשואב יצליח להיכנס תחת הספה. האם תרצו שהספה תכיל הרבה כריות או שתי כריות למשענת בלבד ועוד.

צבעים וסגנון

האם הספה שלכם צריכה להיות בסגנון קלאסי או מודרני. הצבע שלה היא בחירה חשובה שכן אם תבחרו צבע בולט, הספה תהייה דומיננטית בחלל של הסלון ואתם צריכים לחשוב אם זה מה שאתם רוצים. או אולי תעדיפו ספה בגוונים רגועים יותר שתשרה הרמוניה עם כל שאר הריהוט וכו'.

ככל שתכירו יותר מה הדברים החשובים לכם ומהם הצרכים שלכם בחלל הסלון, קח לאט לאט תצמצמו את המבחר של הספות ותצליחו להגיע לספה המיועדת שלכם. ספה היא רהיט שמחליפים אחרי כמה שנים טובות, ובהתאם למצב של הספה. לכן התמקדו במה שמתאים לכם היום ופחות מה שיתאים לכם בעתיד.