שולחן מנהלים

שולחן מנהלים

אחד מפרטי הריהוט הבולטים בעל משרד, הינו ללא ספק שולחן מנהלים. הלקוח שמעוניין לרכוש שולחן למנהלים, חייב  לשאול את עצמו מה אופי העבודה, איזה סוג של מנהל הוא, היות ובשאלה זו, קיים היגיון רב, כי מי שמבצע את העבודה במשך היום במשרד, אף מזוהה איתה. שולחן שיהיה קטן יחסית, יקנה תחושה של אינטימיות, כאשר מגיעים אורחים כמו אנשי עסקים. הבחירה של שולחן עבור מנהל,  מעידה על הציפיות של המנהל מעצמו ומהתפקיד שעליו הוא מנוי. מעבר לרושם היוקרתי של שולחן עבור מנהל, יש לדייק בארגון הנכון של העבודה ולדאוג כי תהיינה לשולחן מגירות שבהם הוא יוכל לאחסן מסמכים ושלשולחן תהיה תוספת של מקום למקלדת, היות וכל המנהלים כמו כל העובדים, נמצאים מול מחשב כל היום במסגרת עבודתם.

חלוקה נכונה של שולחן מנהל והמראה המעוצב שלו

חוץ מהמראה של שולחן מנהלים שחייב להיראות מרשים, הוא יהיה צריך להיות מאורגן היטב לעבודה. השולחן צריך שיהיו בו מדפים ומגירות, כך שיוכל להיות בעל חלוקה נכונה של חומרי העבודה הרבים של כל מנהל משרד. המנהל יהיה צריך לבדוק את השולחן בזמן הרכישה, כך שיישב מולו, כך שיקבל מושג לגבי הנוחות של השולחן. בדיקה זו היא בעלת חשיבות, כי הריהוט ישמש אותו לשנים ארוכות. יש לוודא כי חומרי הגלם של שולחן שמיועד למנהלים, יהיו חזקים ואיכותיים כמו עץ מלא, מסוג איכותי. ישנם כאלה שאוהבים יותר את הגנון המודרני כמו מנהלים בחברת הי טק, כך שבהחלט ניתן למצוא שולחן שיהיה מברזל ועליו פלטת זכוכית מרשימה.

הפריט הראשון שבולט בחדר מנהלים- שולחן מנהלים

יש לציין, כי בכניסה לחדר מנהלים, הפריט הראשון שיבלוט יהיה כמובן שולחן מנהלים, היות והוא הפריט מתוך הריהוט המשרדי שהוא הגדול ביותר. השולחן צריך להיות בעל עיצוב  מרשים, כך שישקף את עמדת המנהל וסמכויותיו. במשרד זה, מתנהלות פגישות שונות אם יחד עם העובדים או אורחים שמגיעים  להיפגש עם המנהל כגון אנשי עסקים שונים ועוד. יש לרכוש ריהוט משרדי, כאש החברה שממנה תרכשו את שולחנות העובדים והמנהלים ושאר פרטי הריהוט תהיה מוכרת ותהיה אחריות מלאה מטעם החברה על הריהוט שנרכש.