רכישת קרקע להשקעה באזור השרון בישראל – האם כדאי?

רכישת קרקע להשקעה באזור השרון בישראל – האם כדאי?

אזור השרון נחשב כיום לאחד מהמיקומים האטרקטיביים ביותר לרכישה של קרקעות להשקעה. יש לאזור יתרונות רבים שהם אלו ההופכים את המקום למבוקש ביותר.

היתרונות שבאזור השרון

אזור השרון הינו אחד מהאזורים היוקרתיים והנחשבים ביותר בארץ. הוא מתאפיין ברמה סוציו אקונומית מהגבוהות בישראל. רמת החיים המאפיינת את האזור יחד עם איכות החינוך המוענק במוסדותיה השונים, הופכים את אזור השרון למוקד משיכה בעבור התושבים מבני העשירון העליון. האזור נהנה אף מנגישות גבוהה למרכז הארץ – לאזור של גוש דן, כאשר במקביל בגלל שינויים במערך התנועה הנערכים בה בשנים אלו, אשר צפויים להסתיים ממש בקרוב, יהפכו את יישובי השרון לחלק ממטרופולין תל אביב ואזור גוש דן.

הקרקע בשרון – להיט!

מחירי הבתים שבאזור השרון הינם גבוהים בהתאם לרמת החיים שמקובלת באזור. כפועל יוצא מכך, נחשבות הקרקעות הפנויות באזור השרון – ללהיט של ממש בשוק של השקעות הנדל"ן. רכישה של קרקע באזור השרון מהווה בעבור רבים מעין הנחה של אבן הפינה להגשמתם של חלומות עתידיים נחשקים של בתים משפחתיים צמודי קרקע בתוככי לב השרון עם איכות חיים גבוהה יחד עם השתייכות למגזר יוקרתי ואקסקלוסיבי בארץ. הביקוש לקרקעות בשרון גדול, ומשקיעים רבים שמזהים את עצמם עם השכבות הגבוהות יותר של החברה הישראלית, ממהרים וחוטפים את הקרקעות הללו שנחשבות בעיני המומחים בתחום זה כקרקעות בעלות פוטנציאל גבוה במיוחד.

רכישת קרקע להשקעה בשרון – למי זה מתאים?

חלק גדול מאוכלוסיית ישראל שואפים לרכוש לעצמם בית פרטי בשרון, אך למרות העובדה  שמחירי הדירות ביישובי השרון נובעים מהרמה הסוציו אקונומית הגבוהה של האזור, עדיין עומדת מחירה של דירה סטנדרטית בבית דירות על סכומים אסטרונומיים שקשה מאוד לעמוד בהם. היא נחשבת לפריווילגיה ששמורה רק לבני האלפיון העליון בלבד. לעומת זאת, רכישה של קרקע חקלאית או מגרש, עדיין נחשב כמשהו סביר והגיוני בגלל העלות נמוכה באופן משמעותי ביחס לתעריפי המחירים של הדירות המקבילות שבאזור.

האופציה הזו של רכישת קרקע בשרון, מוצעת לכולם. כל אחד, אף מי שלא ממש מגדיר את עצמו כמיליונר, יכול לבחור בהשקעה בקרקע בשרון. לעוד מידע בנושא לחץ כאן