דלתות כניסה – מאיזה סוג כדאי לקנות?

דלתות כניסה – מאיזה סוג כדאי לקנות?

אם אתם משפצים או בונים בית חדש, רצוי שתדעו כבר עכשיו איך לבחור דלתות כניסה. כיום ישנן מגוון דלתות כניסה מעוצבות, בגדלים שונים ובעוביים שונים כאשר כל דלת מיוצרת מחומר אחר. אבל מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב בבחירת דלת כניסה? וכיצד מתאימים את הדלת לעיצוב הבית? כל המידע בהמשך.

 

דלתות כניסה הן כאלה שמשפיעות על עיצוב הבית, הן יכולות להכניס המון אור בעיצוב הבית, וחשוב מכל – הן אלה ששומרת על ביתכם מפני פולשים. אז למה צריך לשים לב בבחירת דלת כניסה?

 

בטיחות – חשוב לשים לב כי הדלת שאתם בוחרים עומדת בכל כללי הבטיחות, שהיא עמידה מפני פריצות והיא עבה וכזאת שאי אפשר לשבור. וודאו כי הדלת הינה כזאת שיש בה מנעולים חכמים, וניתן בבטיחות לפתוח אותה כמו גם לבדוק מי נמצא מאחורי הדלת.

 

קלות פתיחה וסגירה – שימו לב כי הדלת שאתם בוחרים יכולה להיפתח בקלות כמו גם להסגר בקלות. דלתות ברזל למשל, קשה יותר לפתוח ולסגור מדלתות מסיביות עשויות עץ מלא. בנוסף וודאו כי ידית הדלת יכולה לסייע לפתיחה קלה של הדלת ללא מאמץ, תוך שהדלת מציעה את מגוון הדרכים לשמור אותה פתוחה שרוצים וסגורה הרמטית במקרה הצורך.

 

איכות – וודאו כי הדלת שאתם בוחרים היא דלת איכותית. דלתות איכותיות הן כאלה העשויות עץ מלא, כאשר ניתן ליהנות מדלת מסיבית שנראית בלתי חדירה.

 

בחירת הדלת לפי עיצוב

 

כאשר אתם בוחרים דלת חשוב שתשימו לב לעיצוב הדלת. כיום ישנן מגוון עיצובים של דלתות אותם תוכלו להתאים לביתכם:

 

דלת בעיצוב כפרי – דלת כניסה בעיצוב כפרי היא דלת מסיבית שעשויה עץ טבעי ומלא, שניתן לסגור אותה דרך שתי דלתות כנף, או באמצעות דלת אחת גדולה ומסיבית.

 

דלתות בעיצוב ים תיכוני – העיצוב הים תיכוני כבש בתים רבים בארץ ובעולם. דלת בעיצוב ים תיכוני היא דלת אלומיניום או ברזל, צבועה בצבעים של תכלת, כחול, צהוב, ירוק ועוד, והיא דלת שמורכבת משתי כנפיים גדולות ויפות,  או כדלת אחת גדולה.

 

דלת בעיצוב צרפתי – עיצוב של דלתות הכניסה הצרפתיות הינו מרהיב. דלתות אלה ידועות כמעולות בכל עיצוב, והן מעוצבות כשתי כנפי דלתות משולבות בזכוכית ועץ מלא. עיצוב זה נפוץ בבתים המעוצבים בסגנון פרובנס, בסגנון כפרי, ואפילו מודרני.