קרמיקה לאמבטיה

קרמיקה לאמבטיה

אחד מחדרי הבית הדורשים השקעה, הוא ללא ספק חדר הרחצה שלנו. בגלל שמדובר בחדר שמלא מים ולחות, הבחירה של קרמיקה לאמבטיה, תהיה שונה משאר האריחים בחללים השונים. יש לדאוג כי אריחי הקרמיקה בחדר האמבט, יהיו בקו נקי ואסתטי ולא בדוגמאות מקושקשות מדי. כל שיפוץ בחדר האמבט יהיה מכריע, למשל פרזול שיתאים, תאורה נכונה, כך שיהיה נעים לשהות בחדר הכי אינטימי בחללי הבית. יש לדעת כיצד לבחור אריחים לחדר האמבט, כי לא התחזוקה היא רק מה שחשוב, כי אם הבטיחות מפני החלקה. מומלץ לבחור אריחים מחוספסים. הבדיקה שעליכם לדעת לבצע היא באמצעות טוש, אם קשקשתם על אריח הקרמיקה ומחקתם את הטוש בקלות, סימן שמדובר באריחים איכותיים שכן הוא בעל ספיגות נמוכה ועמיד בפני כתמים.

 תחזוקה של אריחי קרמיקה

על מנת לבצע תחזוקה של אריחי קרמיקה לאמבטיה אין צורך בהרבה עבודה שכן, התחזוקה היה פשוטה וקלה. ניתן לרכוש חומר ניקוי מיוחד לשמירה על אריחי הקרמיקה. כדאי כי בכל פעם שתבקרו באולם תצוגה של כים סניטריים ואריחי קרמיקה, תשאלו את המוכר לגבי התחזוקה, כך שכאשר תרכשו תדעו כיצד לתחזק נכון את האריחים.

הסגנון הוא שונה, כך שאם למשל אתם מעוניינים בעיצוב מודרני, יש לבחור בגוונים בהירים וקווים אסתטיים ונקיים. מי שמעוניין במראה עתיק של חדר האמבט, יוכל לחפש אריחים מפסיפס, מה שיקנה מראה מיוחד ועתיק בעל אווירה קסומה.

טקסטורה של קרמיקה

יש לקחת בחשבון כי קרמיקה שיש לה טקסטורה מבריקה, תהיה הקלה ביותר לניקוי. יש לבחור דרגת שחיקה גבוהה, כאשר מדובר על קרמיקה לאמבטיה, היות ומדובר בחדר שיש בו הרבה שימוש. כדאי לבחור אריחים בדוגמא קלאסית, היות והאופנה גם באריחי הקרמיקה חולפת ולכן, יש למצוא אריחים שלא תחליפו לאחר זמן קצר, כי אם כאלה שיחזיקו מעמד והם בדרגת השחיקה הגבוהה ביותר. המחירים של האריחים משתנים , אך מי שמעוניין בקרמיקה איכותית וזולה לחדר האמבט, יוכל למצוא מבצעים או מחירים של עודפי יצוא. גם בכל סוף שנה אזרחית, אולמות התצוגה מחליפים קולקציה ואתם עשויים להרוויח מכך.