מה צריך לדעת על עיצוב דירת יוקרה?

מה צריך לדעת על עיצוב דירת יוקרה?

עיצוב דירת יוקרה דורש מעצב פנים מומחה בתחום זה ואנשי מקצוע אחרים בעלי ניסיון רב בכל הקשור אל תכנון, עיצוב והיבטים שונים של דירות יוקרה. מאמר זה יעזור לקוראים להבין את הנקודות החשובות ביותר בכל הקשור אל תהליך העיצוב של דירת יוקרה.

 

מהן דירות יוקרה?

ראשית כל, המיקום של דירות יוקרה הוא בדרך כלל בשכונת יוקרה ובכל עיר גדולה בארץ יש מספר שכונות שמוגדרות כשכונות יוקרה. יש לקחת בחשבון כי ניתן לפנות אל מעצב מומחה על מנת שיהפוך דירה סטנדרטית שממוקמת בכל מקום בעיר לבעלת עיצוב יוקרתי, אך אם מעוניינים להיכנס אל דירה במיקום יוקרתי ולעצב אותה בהתאם קרוב לוודאי שהמיקום שלה יהיה בשכונה מסוימת שמוגדרת כשכונה יוקרתית.

 

עיצוב דירת יוקרה יעשה בדרך כלל על ידי טובי האדריכלים והמעצבים בעולם (או מעצבים צעירים מוכשרים במיוחד שקרוב לוודאי שיתקבלו לז'רגון היוקרתי בשל היכולות שלהם). הדירות יכללו חלונות רחבים בסלון, נוף רחב ידיים שממנו לא ניתן להתעלם, ציוד חשמלי משוכלל וחדיש, סגנונות חדישים של ריהוט ואביזרים שונים בבית, מערכות מודולריות, אמצעי אחסון ותאורה מוחבאים, אמצעי נוחות שונים, כמו למשל רצפה מתחממת והרשימה עוד ארוכה.

 

עיצוב דירות יוקרה – מה נדרש?

  • תקציב– יש לקחת בחשבון שיוקרה עולה כסף אך עיצוב דירות יוקרה מותיר רושם בל ימחה ולכן ההוצאה תשתלם.
  • דרישות לקוח– מעצב חייב לקחת בחשבון את כל דרישותיו של הלקוח. גם אם מדובר על מעצב בעל שם ידוע שמעצב דירות יוקרה זה שנים, הוא חייב לספר מענה איכותי גם לדרישותיו הקטנות ביותר של הלקוח.
  • פונקציונאליות – מעצב מקצועי יודע שכל הקשור אל עיצוב דירת יוקרה מחייב התאמת פתרונות פונקציונאליים מושלמים ללקוח ורק לאחר מכן שימת דגש על האסתטיקה.
  • מעצב מומחה– מעצב חייב להיות פדנט, יצירתי, פרפקציוניסט ובעל ניסיון ולהקפיד על סגנון עבודה, חומרי גלם איכותיים, הכרת מגמות עיצוב חדשניות ועוד.