ניהול פרוייקטים בישראל

ניהול פרוייקטים בישראל

ענף הבנייה בישראל צובר בשנים האחרונות תאוצה רבה. כמעט בכל עיר אפשר למצוא כמה אתרי בנייה בהם מוקמים בניינים חדשים או עוסקים בשיפוץ וחיזוק מבנים קיימים. חברת פליטמן- רייך בהנהלת אורן פליטמן ורונן רייך מציעה שירות ניהול פרוייקטים ליזמים, לקבלנים ולדיירי הבניין. החברה מלווה את הפרויקט מהשלבים הראשונים ועד סיומו המוצלח. העבודה מתבצעת תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות, עמידה בזמנים, שירות ללקוח ודבקות מחמירה בכל נהלי הבטיחות.

ניהול פרוייקטים מקצועי דורש בראש ובראשונה עמידה בזמנים. כל עיכוב קל עשוי לשבש את לוח הזמנים כולו ולעכב את כניסת הדיירים את הבניין. אורן פליטמן עוסק בתחום כבר עשרות שנים, הניסיון מאפשר לו להתחייב בפני הלקוחות לרמה מקצועית גבוהה ללא פשרות. כאשר מתעסקים עם סכומים כה גבוהים ומנהלים אתר בנייה עם מאות עובדים, יש לשכור את מנהל הפרוייקטים הטוב ביותר.

ניהול פרוייקטים בחברת פליטמן רייך

אורן פליטמן ורונן רייך שמחים להציג עשרות פרויקטים מוצלחים ומאות לקוחות מרוצים, שמשבחים את החברה וממליצים בחום על שירותיה. החברה מציעה את שירותיה ללקוחת פרטיים או ציבוריים בכל רחבי הארץ. הצוות המקצועי עוסק בניהול פרוייקטים של בנייה למטרת מגורים, הקמת מגדלי יוקרה, מבצע פינוי-בינוי, שיפוץ תמ"א 38, בנייה וחידוש של בתי מלון או מבני ציבור ועוד.

פרט לעבודות בנייה וניהול אתרי בנייה עוסקת החברה גם בפיתוח תשתיות, קידום וגם ניהול פרוייקטים ירוקים ושירותי ייעוץ. חברת פליטמן-רייך בנתה את המוניטין שלה באמצעות עבודה קשה והקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות. כל לקוחות החברה יודעים כי אורן פליטמן ורונן רייך הם אנשים מקצוע מהשורה הראשונה. המחויבות שלהם ללקוח ולפרויקט מעוררת השתאות. הלקוחות שבים ושוכרים את שירותי החברה גם לאחר שנים רבות, ערכי היסוד הגבוהים מבטיחים את סיום עבודה מוצלח בדיוק בזמן.

בהמשך אולי תהיו מעוניינים לקרוא על ביטוח משכנתא.

Originalmaße pantograf verkleinern grundriss maßstab vergrößern stand 2010 dieser text befindet sich in redaktioneller bearbeitung.