אקווריום פלסטיק

אקווריום פלסטיק

חובבי דגים ורוצים מוצר איכותי? הגעתם למקום הנכון! לא חייבים לקנות את המוצר היקר ביותר, אבל כשזה זול – אצלנו תקבלו את הטוב ביותר!

אנחנו בחברת פנורמה מאפשרים גם לחובב המתחיל לרכוש אקווריום  ולהכניס בו דגי נוי. בנוסף לאקווריום זכוכית אנחנו מייצרים גם אקווריום פלסטיק בגדלים קטנים. אקווריום זה מתאים בעיקר למי שמתחיל לפתח הובי של גידול דגי נוי.

למה משמש אקווריום פלסטיק פשוט?

אקווריום פלסטיק יכול לשמש כבית גידול לדגיגים. עד גודל מסוים הם ישהו באקווריום הקטן ולאחר מכן יועברו לאקווריום הגדול בו יש סוגים וגדלים שונים של דגי נוי. במפעל פנורמה יש מחלקות שונות לפיתוח אקווריומים מכל מיני סוגים ואחת החלקות היא מחלקת אקווריומים מפלסטיק. זהו פלסטיק קשיח שעומד בלחץ המים ובתנאי חום וקור. התאמנו לגודל האקווריום הזה גם אביזרים כמו צמחים מלאכותיים, מנורת אור ומשאבת מים וחימום. בדקנו את כל התנאים הנדרשים לגידול דגי נוי קטנים.

אקווריום

איך נראה האקווריום שלנו?

  • עיצבנו את אקווריום הפלסטיק כך שניתן יהא להעבירו ממקום למקום, להניח אותו על כל שולחן מכל גודל אפילו בחדר הילדים. בנוסף פיתחנו אקווריום שיש בו חיפוי של פלטות פלסטיק בתחתית ובמכסה.
  • אקווריום פלסטיק הוא בגדול סטנדרטי ואין אפשרות לשנותו. גם הזמנה מיוחדת אינה מתאפשרת. הדבר היחיד שניתן לבחור על פי גודלו את סוג וצבע השולחן.

למה דווקא אצלנו?

חברות ארציות מחזיקות במלאי ומוכרות אקווריומים מתוצרת החברה שלנו ומרבית הלקוחות מחפשים את האקווריומים עם סמל חברת פנורמה. כל מי שעסק בדגי נוי מכיר אותנו ועל פי הביקוש אנחנו המובילים בתחום האקווריומים בשוק המקומי. אצלנו כל לקוח הוא האחד והיחיד וכך גם היחס שהוא מקבל, בין אם הזמין וקנה דרכינו אקווריום או רק פנה והתעניין. לנו בחברת פנורמה יש מחלקת ביקורת טיב. אין אקווריום שעוזב את המפעל מבלי שעבר בדיקה מקיפה. הבדיקה כוללת את כל כללי הזהירות הנדרשים ואת כל הוראות מכון התקנים הישראלי ומציידים את הלקוח בתעודת אחריות.

בנוסף, אנחנו בחברת פנורמה מחזיקים במלאי גם צמחי פלסטיק לקישוט האקווריום. תוצרת המפעל שלנו נמצאת בחנויות לממכר דגי נוי בכל הארץ. הקשר של אנשינו עם בעלי החנויות הדוק ומתקיים על בסיס יום יומי. לקוחות יכולים להתרשם מסוגי האקווריומים שלנו גם באמצעות ביקור בחנות.