ניהול בתים משותפים

ניהול בתים משותפים

כל מי שהיה פעם ועד בית של בניין דירות משותף, יודע שמדובר בעבודה בלתי מתגמלת. לא זו בלבד שאתם נאלצים להקדיש זמן לאיסוף כספים מהשכנים, אתם גם טורחים להתווכח עם השכנים הסרבנים שאינם מוכנים לשלם בזמן. עקב זאת, נוצרים סכסוכים לא מעטים בין השכנים, אי הבנות וטעויות אשר מגיעות לבית המשפט. למרבה המזל, היום יש פתרון לבעיות אלה בדמות גופים אשר יכולים לנהל את כל העניינים הכספיים במקומכם.

דברים שכדאי לדעת על ניהול בתים משותפים

בימינו עולה הביקוש לשירותי פורטל בית משותף אשר יכולים לנהל את אופן התחזוקה של הבניין. על מה אחראיים המנהלים? איך בוחרים חבר מתאימה? אלה כמה דברים שמומלץ לדעת על שירותי ניהול בית משותף:

  • לנהל את הגבייה – חברת ניהול בתים משותפים יכולה לנהל במקומכם את נושא הגבייה. רודפים אחרי השכן מלמעלה כבר שבוע, והוא עדיין מסרב לשלם את הכסף עבור ועד הבית? הצוות המקצועי של החברה יודע כיצד לפעול במקרים שבהם יש שכנים שאינם מוכנים לשלם את חובותיהם.

תוכנות לניהול ועד בית

  • מה עושים במקרים דחופים – החברה לניהול בתים משותפים תדע להזעיק את איש המקצוע הנכון במקרים דחופים. אם יש פיצוץ בצנרת או סתימה בביוב והמים עולים על גדותיהם בכיור המטבח, ניתן לפנות אל המוקד לדייר ומשם יזעיקו את שירותי האינסטלציה בדחיפות.
  • פיקוח תמידי – אחד היתרונות הבולטים של החברה העוסקת בניהול בתים משותפים הוא ביצוע תחזוקה מתמדת של הבניין. צוות החברה דואג לתפעול הפעולות הנוגעות אל הבניין, כולל תשלומי חשמל, תשלום לאדם העוסק בניקיון חדר המדרגות, ביצוע בדיקת צנרת תקופתית, הזמנת שירותיו של גנן אשר דואג לטפח את הגינה המשותפת ולנקות את השטח, הזמנת מדבירים וכדומה.
  • בוחרים חברה טובה – קיימות כמה דרכים אשר מאפשרות לנו לדעת אם מדובר בחברת ניהול בתים משותפים טובה או לא. ניתן כמובן לשכור את שירותי החברה ולבצע תקופת ניסיון, אך קיימת אפשרות לאתר חברה מקצועית עוד לפני שפונים אליה. אפשר לחפש באינטרנט ולקרוא על החברה בפורומים השונים, או להתייעץ עם חברים השוכרים את שירותיה של חברה אמינה.

לסיכום, בעולם הטכנולוגי המשוכלל המתפתח בקצב מסחרר, אין לנו פנאי לעסוק גם בניהול התחזוקה של הבניין. חברה לניהול בתים משותפים יכולה לקחת על עצמה את עול השמירה על בניין המגורים, כדי לפנות לכם זמן למטרות אחרות.