גני שרונים

המקום האולטימטיבי עבור הגיל השלישי הוא ללא ספק גני שרונים, בית דיור מוגן ומפנק הנמצא בין נתניה לרעננה, בכניסה החדשה לישוב אבן יהודה, ישוב שקט, פסטורלי ויוקרתי שמייחד את המקום ומעניק לו אטרקטיביות ונגישות מכל מקום.

גני שרונים מאפשר לדיירים לטפח עצמאות וליהנות מהזמן הפנוי שיש להם כעת, עכשיו כאשר הילדים כבר גדולים ויש נכדים ואפילו נינים, זה הזמן ליהנות מאתנחתא מושלמת ולחוות את החיים באופן הטוב ביותר.

רבים מתייחסים לדיור מוגן כאל בית אבות אליו מגיעים קשישים מוגבלים שזקוקים לטיפול של 24 שעות ביממה, אך אין זה אותו הדבר כלל. גני שרונים הוא מקום מטופח ובעל האמצעים המתאימים לדיירים מבוגרים שמסוגלים לפעול בכוחות עצמם בחיי היום יום, אך מעוניינים במקום שיעניק להם תרבות, הווי, פעילויות וחברה, לה הם זקוקים תמיד.

חיי חברה ותרבות

גני שרונים הוא המקום הנכון ביותר בכדי לחיות יחד עם בת/בן הזוג או לבד במקום נעים שניתן לקרוא לו בית, ליהנות מפרטיות ולטפח עצמאות, אך יחד עם זאת לא לדאוג מפני הבדידות שבדרך כלל מתקיימת בהזדקנות. בדיור מוגן של גני שרונים, ניתן ליהנות מחברה במשך כל שעות היממה, יחד עם דיירים נוספים שחווים את אותן סיטואציות וחולקים יחד את אותו בניין, בריכה, חדר כושר, חיי חברה ותרבות פוריים.

לשנות את אורח החיים

גני שרונים זה המקום האידיאלי, שיאפשר לכם לשלם בכל מסלול בו תבחרו, אם במסלול פיקדון, מסלול דמי כניסה או מסלול שכירות. הרצון הוא להעניק שלווה במחירים הגיוניים שניתן לעמוד בהם וליצור מרחב נעים, נוח ומשפחתי וכמובן גם בטיחותי שיקנה לכל אותם דיירים הרבה ביטחון לחיות את החיים שלהם באושר.

במידה ואתם עדיין מתלבטים, הגיעו לסיור בגני שרונים, תרגישו את המקום ותבחנו את הדירות, בכדי לראות אם נראה לכם שזה מקום אליו תוכלו להתחבר. לדיור מוגן מגיעים ברצון מלא, לשנות את אורח החיים ולהעניק להם שינוי משמעותי, שיאפשר לכם לחיות כל רגע וליהנות מהחיים, לא לבזבז אותם מול הטלוויזיה בתוך דירה קטנה וחשוכה.