ניקוי בתים

בעבר, רוב האנשים ניקו את ביתם בעצמם, כיום המצב השתנה. רוב האנשים שוכרים שירות עוזרת בית או את שירותיהן של חברות המציעות ניקוי בתים יסודי אם לקראת מעבר לדירה חדשה, לאחר שיפוץ, לפני החגים ובמצבים נוספים.

ניקוי בתים מקצועי

חשוב לדעת כי אין זה משנה עד כמה אנו יסודיים ויודעים לנקות את ביתנו, חברה מקצועית שמציעה שירות ניקוי בתים מקצועי תמיד תוכל לנקות אותו בצורה יותר יסודית מאיתנו. הסיבות לטענה זו מקורן במקצועיות של העובדים ובעובדה כי מדובר על תחום ההתמחות שלהם, בעובדה כי יש לחברה היתר להשתמש בחומרי ניקוי יסודיים יותר בהשוואה אל חומרי הניקוי הביתיים ובכך שהחברה מחזיקה בציוד משוכלל שמאפשר ניקוי יסודי של הבית בצורה מהירה. השכרת שירותיה של חברת ניקוי בתים מקצועית פותחת אפשרות של ניקוי פנימי של הבית וכן ניקוי של הסביבה החיצונית המשתייכת אליו.

ניקוי בתים- שירותים שונים

חשוב לקחת בחשבון כי ניקוי בתים כולל אפשרויות רבות:

  • תריסים וחלונות- ניקוי יסודי של כל החלונות והתריסים של הבית וכל מה שקשור אליהם, כמו למשל מסילות התריסים, ניקוי של הרשתות נגד היתושים שמותקנות על החלונות ועוד. נכון להיום הניקוי היעיל ביותר לאורך זמן הוא ניקוי על ידי מים מטוהרים/נקיים.
  • תקרה וקירות- ניקוי של תקרות הבית וכל הקירות בו. ניקוי על ידי לחץ גבוה מצליח בדרך כלל להסיר כתמים עקשניים ולכלוכים, דבר שמאפשר ליהנות מתקרה וקירות נקיים מבלי להזמין מישהו שיסייד את הקירות או יצבע אותם.
  • משטחים- רוב הבתים כוללים משטחים פנימיים וחיצוניים.  הצוות המקצועי של החברה יוכלו להסיר את כל סוגי הכתמים והלכלוך על ידי שימוש בחומרים המתאימים ביותר לכל משטח.

כי היום כבר לא צריך חיפויים או צביעה מחודשת, ניקוי בתים מקצועי יסיר את הכתמים ויבריק קירות, תקרה, משטחים ועוד, עד כי האורחים יחשבו שמדובר על דירה חדשה.

מידע נוסף על ניקוי בתים:

http://www.beinhatipot.com/index.php/house-cleaning