בית חכם אלחוטי – יתרונות וחסרונות

בית חכם אלחוטי – יתרונות וחסרונות

לאחרונה ניתן לשמוע לא מעט על בית חכם אלחוטי. רבים בוחרים לשדרג את איכות חייהם ולהפוך את השימוש במערכת החשמל בביתם לאפשרות הזמינה מכל מקום וכל זמן על ידי הבחירה בבית חכם אלחוטי. אין ספק שלבית החכם האלחוטי ישנם יתרונות רבים, אך מצד שני, חשוב לשים דגש גם על החסרונות שבו בטרם מקבלים החלטה מושכלת לגבי האם כדאי לבחור בהתקנת הבית החם בביתכם שלכם או שמא עדיף להסתפק בבית הפשוט, הסטנדרטי והמוכר.

מהו בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי הוא בית אשר ניתן לשלוט במערכת החשמל שבו דרך הסמרטפון שלכם או באמצעות כפתור אחד בבית. הבית החכם מושתת על חיבור לwifi. השליטה בבית החכם מסתכמת בכמה רבדים: ניתן לשלוט בתאורת הבית, בהדלקה וכיבוי של דוד המים החמים, במערכת האזעקה של הבית ועוד בעזרת שימוש בסמרטפון מכל מקום בו אתם נמצאים. היתרונות בכך הם רבים: ראשית כל, כיום אין צורך לחזור הביתה במידה ושכחת לכבות את האור או את דוד המים החמים וכל שעליך לעשות זה להוציא את הסמרטפון שלך, להתחבר לבית החכם ולעשות זאת. כמו כן, ניתן להכין את הבית על ידי הסמרטפון לשבת, להדליק את האורות בו עוד בטרם מגיעים לבית או אפילו לחמם את המים החמים למקלחת או את הבית עצמו על ידי הפעלת המזגן. בעזרת הבית החכם המתקדם ישנה שליטה משמעותית כמעט בכל מערכות החשמל בבית וזה מעניק ללא ספק נוחות, יוקרה ואיכות חיים גבוהה לכל מי שבוחר בבית החכם.

חסרונות הבית החכם

כאשר מדובר על חסרונות הבית החכם מדובר בעיקר על העלות הגבוה של התקנת הערכת. התקנת המערכת בבית קטן עולה לא מעט וכאשר מדובר על התקנתה בבית גדול המחיר יקר פי כמה וכמה. מעבר לכך, המעבר לבית חכם מרגיל לא מעט אנשים לחיי עצלות ופינוק ומכיוון שיש לא מעט אנשים אשר לא דוגלים ולא מחנכים לחיים מעין אלה, הבית החכם עבורם הוא לא רלוונטי בשום קנה מידה.

לבית חכם אלחוטי ישנם יתרונות וחסרונות. אם אתה מעוניין בשדרוג רמת החיים שלך ולא משנה באיזה מחיר, הבית החכם האלחוטי הוא בהחלט עבורך.