טיפים לבחירת ריהוט גן

טיפים לבחירת ריהוט גן

האביב כבר ממש כאן בפתח ורבים מהישראלים נמצאים בתהליך של שיקום הגן והגינה, קניית ציוד חדש, חידוש האזור החיצוני של ביתם בין אם זה השקעה בפרגולת עץ מרשימה, דק, רהיטים וציוד גן, רכישת גריל גז חדש להכנת ברביקיו בגינה ועוד. בפוסט הבא בחרנו לספק לכם כמה טיפים לבחירת ריהוט גן שישמש אתכם לשעות הפנאי, סופי שבוע, לאירוח ועוד.

 

  1. חומר גלם – יש שלושה חומרי גלם מרכזיים מהם נהוג לייצר רהיטי גן איכותיים. הראשון נקרא ראטן – PVC המגיע בצורה של רצועות אותן שוזרים סביב בסיס אלומיניום. רהיטי ראטן נחשבים לעמידים לכל מזג אוויר ואף למים כך שאם יש לכם בריכת שחייה באזור הישיבה, מדובר בחומר מומלץ מאוד. יתרון נוסף של רהיטי ראטן הוא בכך שהם מגיעים במגוון של דגמים, צורות וגדלים. החיסרון בא לידי ביטוי דווקא במחיר אך אם אתם מחפשים ריהוט גן שישמש אתכם לתקופה ארוכה זו הבחירה הנכונה. סוג נוסף הם רהיטי אלומיניום שנחשבים גם הם לעמידים, דוחים חלודה וקלי משקל. רהיטים מהסוג הזה אינו דורש תחזוקה וניתן לעשות בהם שימוש בכל שנה מחדש. אם אתם מחפשים רהיטי גן מעוצבים אך זולים, תמיד ניתן לבחור באופציית הפלסטיק.
  2. עיצוב – כמובן שהבחירה של רהיטי הגן צריכה להילקח בחשבון כחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של הגינה, הגג, המרפסת או החצר. מומלץ לשים דגש על בחירת חומרי גלם ושילובם בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם וגם לקיים קשר בין העיצוב החיצוני לפנימי. ניתן גם לשלב שמשיות ונדנדות בכדי ליצור אווירה חמימה ונוחה יותר.
  3. גודל – חשוב לבחון מה הגודל של השטח אותו אתם רוצים לאבזר וכך מצד אחד לא להעמיס יותר מדי רהיטים על אותו שטח ומצד שני לאפשר כמות מספקת של מקומות ישיבה כדי שתוכלו לארח בצורה נוחה. ניתן לשלב בין ספות תלת מושביות או דו מושביות, כורסאות יחידות, ספסלים, נדנדות ובמקרה הצורך גם להחזיק כמה כסאות פלסטיק ספייר כדי שאם אתם מארחים כמות גדולה של אנשים, תמיד תוכלו לשלוף את הכסאות ולאפשר לכמה שיותר אנשים לשבת.

 

בחנות האינטרנטית homegarden תוכלו להתרשם ממגון עצום של רהיטי גן עשויים מקשת רחבה של חומרי גלם עמידים ואיכותיים, אינספור פתרונות הצללה, עיצוב וישיבה, משחקי ילדים לגינה, ערסלים וריפודים מסוגים שונים במנעד מחירים רחב בו כל אחד מכם יוכל למצוא את עצמו.​