נתקלתם בארונות בגדים במבצע? ככה תבדקו שמדובר במוצר איכותי

נתקלתם בארונות בגדים במבצע? ככה תבדקו שמדובר במוצר איכותי

פעמים רבות אנחנו נחשפים לפרסומים שונים על ארונות בגדים במבצע ולא תמיד יש לנו את הכלים ואת האפשרויות לבדוק האם מדובר באמת במציאה או שזהו ארון שנראה מדהים וטוב אך בפועל תוך זמן קצר הוא יתחיל לחרוק.

לכן, חשוב ללמוד קצת על היתרונות של ארונות בגדים איכותיים ולדעת לזהות מהו ארון איכותי ומהו ארון שאינו עונה על ההגדרה הזו ומרכישה כזו כדאי להתרחק גם כאשר המחיר מאוד מפתה ונראה משתלם.

איך תדעו מהו ארון איכותי?

רוב האנשים שמים את הדגש בדרך כלל על החומר שממנו מיוצר הארון או המזנונים בבית. אז נכון שקיימת לעובדה זו חשיבות עליונה והחומר אשר ממנו מיוצר הארון מעיד במידה רבה מאוד על האיכות של הארון, אך זה ממש לא המדד היחיד שעליו עומד הארון האיכותי. האנשים שעומדים מאחורי החומר, אלו חשובים לא פחות ולעיתים אף יותר מהחומר אשר ממנו מיוצר הארון. האנשים, אלו האחראים על הייצור של הארון על העיצוב הנכון והמתאים ביחס לצרכים, לקידוחים המדויקים ולניסור המדויק, לבחירה בסוג הפרזול הנכון, לדיוק מרבי בעבודה ולהרכבה הנכונה של הארון.

החומרים אשר מהם מורכבים ארונות הבגדים –

ארונות הבגדים המוצעים לנו כיום בשוק עשויים להיות מורכבים מהחומרים הבאים:

  • 100% עץ מלא.
  • MDF
  • סיבית – שבבית דחוסה

בכל קטגוריה מאלו שמנינו לעיל ישנם גם תתי קטגוריות. כמו למשל בארונות העשויים עץ ישנה חלוקה בין סוגי העץ, העובי של העץ ועוד הבדלים נוספים.

בארונות מהסוג MDF ישנם הבדלים בעובי של הארון בסוג הציפוי שלו ועוד, וכאשר מדובר בארונות העשויים סיבית, קיימים גם כן הבדלים בין העובי וכן סוג הציפוי.

ההבדל בין שני האחרונים, שבבית – סיבית MDF  הוא בעיקר בדחיסות של החומר ובמשקל.

לכל מרכיב בשלבים של בחירת הארון ישנה השפעה על המראה ועל האיכות של הארון וכמובן גם על המחיר.

כאמור, אופן הייצור של הארון משפיע מאוד בסופו של דבר על האיכות ועל המראה הסופי של הארון.

חשוב לבחור בארון שיוצר באופן איכותי, בעבודה מדויקת החל מהשלבים הראשונים של הכנת דפנותיו של הארון, הניסור והחיתוך שלהם, דרך הפרזול האיכותי וכמובן גם ההרכבה המקצועית אשר כל אלו יחד ישמרו על איכותו של הארון לאורך שנים.