מערכת חימום תת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי

מערכות לחימום תת רצפתי נפוצות יותר במדינות קרות סביב הגלובוס. בארצות הברית ובקנדה, ניתן לראות את הפופולאריות הגבוהה של מערכות אלו, וברבים מהבתים נוהגים להשתמש בשיטה הזו על מנת לדאוג לפיזור חום יעיל ואיכותי במשך שעות היממה.

וכמו דברים רבים טובים שמגיעים אלנו באיחור מארצות הברית, גם בנושא מערכות החימום התת רצפתי חלה התעוררות מרשימה. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בביקוש של מערכות חימום תת רצפתי בבתים רבים גם במדינת ישראל.

בבסיסה של המערכת קיים מערך צינורות שעוברים בתוכם מים חמים או גופי חימום חשמליים. אותם צינורות או גופים מונחים מתחת לריצוף, ככה שאם אתם בתהליך בנייה של בית חדש, מומלץ להחיל את השיטה הזאת מבעוד מועד.רוטל - מוצרי תעשייה

כיום, עם השתכללות הטכנולוגיה, גם מערכות אלו מתקדמות מאוד, ואף ניתן למצוא מערכות שמאפשרות שליטה מרחוק על ידי שימוש באפליקציה. ככל שהבתים הופכים חכמים יותר, כך גם מערכות החימום נהנות משדרוגים אשר מקלים על חיינו ביום יום. חימום תת רצפתי מביא לכך שבימים קרים במקום להדליק מפזרי חום שצורכים הרבה חשמל, ניתן לעשות בהם שימוש על מנת לקבל חום נעים שאינו מרגיש חונק. הוא מתפזר בצורה מושלמת בבית ובעיקר מעניק תחושת חמימות ונעימות שלא מרגישה כמו מחנק בגרון.

מעבר ליתרונות אלו, למערכות חימום תת רצפתי יש יתרונות משמעותיים רבים נוספים.

המערכת שלעצמה מורכבת כאמור מתחת לריצוף, מה שמקנה לה מראה אסתטי שכן היא כלל לא מורגשת בתוך הבית. היא שקטה ולא מביאה עמה רעשים חיצוניים, היא בטיחותית מאוד ומאפשרת צריכת חשמל נמוכה. החימום באמצעות משאבות החום הנו חסכוני ביותר, הוא מנצל את האנרגיה בצורה מושלמת ושומר על איכות הסביבה בכך שאינו פולט חומרים מזהמים לחלל האוויר.