איך לבחור את תאורת הגן היפה ביותר לגינה שלכם?

איך לבחור את תאורת הגן היפה ביותר לגינה שלכם?

אם יש לכם בית עם גינה אתם בוודאי מכירים זאת: אנחנו רוצים לעשות הכול כדי שהגינה תהיה חלק בלתי נפרד מהבית כולו, אך איך באמת עושים זאת? למה צריך לשים לב ואיזה אלמנטים כדאי יהיה לשלב בעיצוב הגינה? לא אחת קורה אנשים אומנם משקיעים בכל מיני אלמנטים חשובים של עיצוב כמו: דק, פרגולה ואפילו בריכת נוי אך שוכחים את אחד מהדברים הכי חשובים שיש: תאורת גן מושלמת. התאורה שתשלבו בגינה שלכם תקבע עד כמה תוכלו להשתמש בה וליהנות ממנה גם בשעות הלילה ולכן לא כדאי להקל ראש בעניין. בנוסף לכך, תאורה מתאימה מוסיפה מאוד גם לעיצוב ולכן, אם חשוב לכם שהגינה תיראה נפלאה מומלץ לכם לבחור עוד היום את התאורה הנכונה.

איזה אפשרויות קיימות?

כדי לבחור תאורת גן צריך תחילה להכיר את האופציות הקיימות כי אין רק תשובה אחת נכונה לשאלה מה כדאי לקנות. זה נכון שיש גם פנסים פשוטים שתוכלו להתקין על השבילים בגינה אך יש גם אלמנטים מיוחדים יותר כמו:

  • עמודי תאורה בגדלים שונים

  • פנסים נמוכים

  • ספוטים לתאורה חזקה במיוחד

  • עששיות עתיקות

  • פנסים דמויי פנסי רחוב ועוד

על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה שתהיה כמה שיותר נכונה עבורכם מאוד כדאי להתייעץ עם המומחים, כי מה אתם באמת יודעים על הנושא הזה? ראשית, יש כאן עניין של צריכת חשמל שיכולה להשתנות בין סוגי התאורה השונים ושנית, לא לכל גינה יתאים בדיוק אותו סוג של תאורה. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל המקצוענים ואפילו להזמין אותם לפגישה אצלכם בגינה. בצורה כזאת הם יוכלו להתרשם מהמקום ולהמליץ לכם על תאורת הגן הכי יפה שיש.

כמה צריך להשקיע בתאורה לגינה?

רוב האנשים שיש להם גינה פרטית יודעים לומר שההשקעה בגינה לא נגמרת. זה מתחיל בהתקנת דשא סינטטי או שתילה של דשא חי וזה ממשיך בכל שאר האלמנטים שלהם צריך לדאוג. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, חוששים משאלת העלויות של תאורת הגן אך החדשות הטובות הן שלא תמיד זה יקר. ניתן גם להשוות מחירים ובצורה כזאת לבחור חנות שמציעה תאורות מסוגים שונים במחירים ללא תחרות, אז למה אתם מחכים?