תכנון נכון לתאורת רחוב

תכנון נכון לתאורת רחוב

אחד מהדברים שיכולים להשפיע על האווירה בכל מקום שבו אנחנו נמצאים זו שאלת התאורה. זה נכון לגבי המיקום שלה, סגנון האור ואפילו לגבי הזוויות שממנו הוא מגיע. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים שעוסקים בפרויקטים שונים של תכנון תאורה, רוצים לעשות עבודה מושלמת. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להשקיע ברכישת עמודי תאורה שאח"כ לא יעשו את העבודה בצורה מספיק טובה או יפגעו, חלילה, בפרויקט שאתם מתכננים. לכן ההמלצה שלנו היא להשקיע כמה שיותר זמן ותשומת לב בבחירת עמודי אור ואלמנטים נוספים שקשורים לתאורת רחוב כי זה לא מהדברים שאפשר לדלג עליהם.

מה חשוב לקחת בחשבון?

יש כמה אלמנטים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מנסים ליצור תאורת רחוב מושלמת כמו לדוגמה:

1. מה התקציב שלכם לפרויקט כולו וכמה מופנה לנושא התאורה?
2. באיזו חומרים אתם בוחרים? האם אתם מעדיפים עמודי אור שעשויים ממתכת או אולי מחומרים אחרים?
3. כמה עמודי תאורה אתם רוצים לשלב בפרויקט?
4. כמה אנשים עתידים לעבור באזור בכל יום?
5. איזו אווירה אתם רוצים ליצור? רומנטית? עירונית? או כל אווירה אחרת?

רק אם יהיו לכם תשובות לכל השאלות האלה תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את גופי התאורה המתאימים ביותר. שימו לב שיש הבדל בין גופי תאורה שיכולים להתאים לרחובות ובין גופי התאורה שאולי תעשו מהם שימוש בגינת הבית. לכן חשוב להתייחס לכל הפרטים האלה ורק כך לבחור את מה שמתאים לכם ביותר.

בואו לקבל ייעוץ ממי שמבין בתחום

זה לא משנה אם אתם נציגים של העירייה, אחראים על פרויקט פיתוח עירוני מסוים או יזמים כי בכל מקרה כל מה שקשור לתכנון נכון של תאורת רחוב זה עניין שדורשת הבנה וידע. לכן חשוב ביותר לפנות אל המומחים בתחום ולהזמין מהם שירות שכולל, בין היתר, ייעוץ, כי מה פתאום שתקבלו את ההחלטות הללו לבד אם זה לא התחום שלכם? תאורת הרחוב הרבה פעמים תהיה זו שתשפיע על השאלה עד כמה הפרויקט כולו ייצא מוצלח ולכן בהחלט כדאי לתת על כך את הדעת. אתם תראו שלא תצטערו על ההשקעה הזאת וכדאי שתבחרו עוד יום את אנשי המקצוע שיוכלו לסייע לכם.