אז למה כדאי להשקיע בנדל"ן?

אז למה כדאי להשקיע בנדל"ן?

כיום לא מעטים אלו שבוחרים לפנות אל נתיב של קורס השקעות נדל"ן. לא משנה אם אתם בוחרים לפנות אל לימודים שכאלו או שאתם מתמחים בתחומים אחרים, נדמה כי המשותף לכולם הוא הרצון לזכות בארבע קירות המעניקים שקט נפשי וראש שקט. כך, רבים אלו שבוחרים להשקיע בנדל"ן ועל כן רוכשים דירות להשקעה או דירות למגורים וכך חוסכים את דמי השכירות החודשיים לטובת מגורים בדירה. אם גם אתם רוצים להשקיע בנדל"ן וצריכים חיזוק מדוע אתם עושים את הדבר הנכון, הנה כל הסיבות הטובות לכם.

האם צריך ללמוד נדל"ן כדי להשקיע בנדל"ן?

ראשית, האם לטובת השקעה בנדל"ן יש צורך בלמידת התחום? קורס נדל"ן מיועד בעיקר לאלו שרוצים לעסוק בנדל"ן, ביזמות, בתיווך ובכל מניפת המקצועות בעלי הזיקה לתחום. לימודי נדל"ן אכן יכולים להעשיר את עולמות התוכן שלכם ,אך ברגע שאתם רוצים להשקיע בנדל"ן אינכם צריכים לדעת את רזי המקצוע. יחד עם זאת, כן כדאי לכם להסתייע באיש מקצוע העוסק בתחום שיוכל להפנות אתכם אל נתיבי השקעה טובים, איזורים מתפתחים והאם הסכומים שדורשים מכם משקפים את השוק וכדומה.

1.יש לכם נכס? יש לכם ראש שקט:

אז ראשית, ברגע שיש לכם נכס על שמכם, יש לכם בעיקר ראש שקט. המציאות היא כיום שהמון זוגות צעירים חוסכים את מיטב כספם כדי לרכוש נכס שיעניק להם את השקט הנפשי ואת הידיעה כי יש להם ארבע קירות. ברגע שאתם רוצים להשקיע את כספכם, הרי שהנדל"ן הוא השקעה ראויה במיוחד מאחר ומדובר על תחום שתמיד יש בו ביקוש. אנשים תמיד יצטרכו פתרונות של מגורים ואזורים שונים ממשיכים להתפתח – כך שהביקוש לא פוחת. נכס להשקעה לא רק מבטיח לכם נכס על שמכם, אלא עוד דבר חשוב לא פחות…

2.הכנסה פאסיבית בכל חודש:009_Manhattan_TelAviv_s

האם תוכלו לחשוב על הכנסה פאסיבית נוספת שאינה תוצר של דמי שכירות חודשיים המגיעים אליכם? לאחר שרכשתם את הנכס שלכם להשקעה, עם או בלי לימודי השקעות נדל"ן, אתכם יכולים לפרסם את הנכס שלכם לטובת שכירות וכך לקבל בכל חודש אל חשבון הבנק שלכם את סכום השכירות החודשי. כך, גם אם לקחתם הלוואה לטובת ההשקעה בנכס, אתם יכולים לכסות אותה עם דמי השכירות המגיעים אליכם כך שיוצא מצב שאתם מחזירים את ההלוואה שלכם. האם אתם גם עתידים להחזיר את ההשקעה? בהחלט!

3.מגיע השלב שבו אתם מתחילים להרוויח:

לאחר שתסיימו לשלם על הנכס שלכם, יגיע השלב שבו אתם מתחילים להרוויח. אחרי כמה שנים של שכירות הנכס, תתחילו להרוויח כסף נקי שלא יהיה רק הכנסה פאסיבית בכל חודש, אלא סכום שיתווסף אל חשבון הבנק שלכם מבלי שתצטרכו להחזיר אותו. אז מתי מתחילים לראות רווח? כמובן שתשובה זו דינאמית ותלויה בשווי הנכס שלכם, האם רכשתם אותו עם כסף נזיל או הלוואה וכדומה.