דברים שכדאי לעשות לפני מעבר לדירה מקבלן

דברים שכדאי לעשות לפני מעבר לדירה מקבלן

הגעתם לפגישה עם מתאמת האדריכלות שלכם והיא אומרת לכם שהחלון לביצוע שינויים בדירה הולך ונסגר. עליכם לקחת החלטות לביצוע שינויים בדירה שלכם שיכולים להשפיע לכמה שנים קדימה. כמו גם, ההחלטות הללו יכולות להיות יקרות יותר אם תרצו לעשות אותם בשלב מאוחר יותר כמו גם יהיה צורך לפרק דברים שנבנו במקום לעשות אותם תוך כדי בנייה. אז רגע לפני שאתם חותמים על כך שאתם לא רוצים שינויים, קחו את הדברים הבאים בחשבון.

חדר שירותים לאורחים

אם יש לכם את האפשרות להתקין חדר שירותים קטן לאורחים עשו זאת. כל אינסטלטור בקריות ימליץ לכן על כך. הרי אורחים לא ישתמשו בשירותים ביחידת ההורים. וכידוע, שימוש בשירותים של חדר האמבטיה, הוא קצת לא נעים כאשר יש אורחים רבים. ישנם פרויקטים שבהם מראש ישנו חדר שירותים לאורחים וזה נחמד מאוד.

כיור במרפסת שירות

אסלה שלישית וגם כיור שלישי? למה לא. בזכותו יהיה אפשר בקלות לעשות כביסה בגיגית כמו גם לשטוף דברים שלא תרצו לשטוף במקומות כמו שירותים או חדר אמבטיה. זה טוב להיגיינה ונוח מאוד לביצוע כביסה ידנית. כדאי מאוד להקפיד על כך.

בחירת כיור ואמבטיה איכותיים

את הדירה אפשר לשדרג במאות אלפי שקלים למי שיש לו את התקציב. אבל אם מראש אמרתם לעצמכם שאין לכם כל מטרה לבצע שדרוגים. כדאי לפחות לשדרג את הכיור במטבח. בחרו חומר חזק וכמה שיותר עמיד בפני שריטות. כשתרצו להחליף יהיה צורך לפרק את השיש וזה יעלה לכם ביוקר. לכן חשוב לבחור בכיור איכותי שלא ישחק מהר. כמו כן, כדאי שלא לבחור אמבטיה זולה מפח אלה להעדיף אמבטיה מחומר שאפשר לתקן עליו את שריטות. העדיפו חומר שהוא אינו מתחתי היא הוא לא יהיה קר כמו אמבטיית פח.

כדאי לדעת: כאשר אתם מתכננים את השינויים בדירה, כדאי לוודא שאתם לא משלמים לספק על התקנה. לא אחת קורה שאנשים שילמו על התקנת האמבטיה למשל גם לספק וגם לקבלן. תהליך ההתקנה הוא של הקבלן ולא הספק ולכן קחו זאת בחשבון.