איך לעצב את הגינה?

איך לעצב את הגינה?

כשמדברים על ציוד לגינה, כדי לתת במה גם לטרנדים האחרונים בעיצוב גינות. נכון שבאמצעות הציוד המתאים הדברים יראו אחרת, אבל לפני כן, בואו ונדבר על סגנונות של עיצוב. מכירים את הסגנון הטרופי? מה אומר לכם הסגנון הים תיכוני? אנגלי וכד? הבנתם נכון, הטרנדים הללו גם שמים הדגשים על יתרונות של עיצוב מבלי לבזבז יותר מדי משאבים. לחסוך במים, להשתמש בחומרים מתאימים  ולעצב לפי טעם אישי ובזמן קצר ביותר.

כפי שהבנתם, לכל בעל גינה שיגעון משלו, אנו מאמינים שגם אצלכם הדברים דומים. הרעיון הוא לעצב איך שאתם באמת אוהבים ולהפוך את הגינה שהיא המרכז בבית לצבעונית, מלאת חיים ומקום שכיף להיות בו עבורכם. בשביל שלא תשגו בקבלת ההחלטה, אספנו עבורכם טרנדים לעיצוב נכון.

עיצוב גינה בסגנון טרופי

כן, יש דבר כזה, לפני רכישת ציוד לגינה, אתם צריכים להיות סגורים על העיצוב אליו תבחרו להיצמד בסופו של דבר. הגינה הטרופית הינה גינה בסגנון דרום אמריקאי, היא מוצלת, יש לה שם לא מעט צמחייה ירוקה והמראה? מראה דומה לג'ונגל. הצמחייה שם תהיה מורכבת מפיקוסים, צמחים של צל וכמובן דקלים. חשוב לציין כי הגינה הזו צורכת לא מעט מים וזאת על מנת שיהיה ניתן לסייע לה לפרוח בהתאם.

הגינה בסגנון האנגלי

סגנון זה בא לידי ביטוי במראה הרומנטי והמוכר לכולנו מהסרטים. צמחי נוי, שילוב של צמחי תבלין וירקות, מפלי מים וכד. כמו כן, ניתן להוסיף מרבדי דשא, שיחים, פרחים, בריכת דגים והכול לא בתכנון מראש. אפשר לקשט ולהוסיף במקום גם מקומות ישיבה מעץ ואפילו גזעי עצים להעשיר את המקום ואת המראה.

הסגנון הטוקסני

סגנון זה הינו הסגנון הכפרי, המראה הפשוט, יתרון גדול של גינה זו בא לידי ביטוי בחיסכון במים כי הצמחייה שם מועטה ביחס לכל שאר הדוגמאות שדיברנו עליהן כאן. הריצוף עתיק, הצבעים חמים מאוד, ניתן לשלב ורדים, צמחים מטפסים, עצי זית, עצי פרי ועוד. הסלעים יהיו אף הם אבן דרך בקישוט המקומי, גם ספסלי עץ, ריהוט גינה וכמובן אפשר לשלב פרגולה מדהימה שתשרת גם בימות החורף וגם בימי הקיץ.

בסיכום דבר, הסברנו לכם איך לעצב גינה בצורה שתתאים לכם ועל פי כמה וכמה טרנדים מוכרים שעושים את הדברים אחרת ואף משדרגים את מראה הגינה בעשרות מונים. לצד העיצוב, אם אתם בכל זאת בוחרים לעשות זאת בעצמכם, אל תשכחו את הציוד המתאים לכך.

מאמר נוסף שכדאי לקרוא: תאורת גן – כך תעצבו את הגינה שלכם