רהיטי רחוב פופולאריים

רהיטי רחוב פופולאריים

נכון להיום יציאה אל הרחוב יוצרת לעיתים תחושה של יציאה אל פינת חמד הכוללת ערוגה מלאת פרחים במגוון צבעים, צמחיה, עצי פרי, ספסלי רחוב המעוצבים בסגנון יצירתי, שולחנות רחוב מסוגננים, גופי תאורה התואמת למראה הכולל של הרחוב, פרגולות משולבות עץ, מתכת וחומרים נוספים וכל מיני אלמנטים פיסוליים שמשדרגים את מראה הרחוב, הפארק או המרחב הציבורי והופכים אותו למרחב בעל מראה מרשים ביותר הכולל כל מיני רהיטי רחוב שנוחים לשימוש. במאמר זה נגולל בפניכם אודות אותם רהיטי רחוב פופולאריים, כלומר אותם רהיטים אותם ניתן לראות ומהם ניתן ליהנות בכמעט כל מרחב ציבורי בישראל.

למידע נוסף אודות יצרני ריהוט רחוב >>

ספסלים וכסאות

אחד מסוגי ריהוט הרחוב הנפוצים ביותר בכמעט כל מקום בישראל הוא ריהוט המשמש לישיבה, כלומר כסאות וספסלים. רהיטים אלו מאפשרים לכל אחד את האפשרות לחדול מאותה פעילות דינאמית אותה הוא מבצע ולנוח על כסא רחוב מעוצב או ספסל נוח. נכון להיום יש סוגים שונים של ספסלים וכסאות העשויים ממגוון חומרים משולבים, כמו למשל בטון אדריכלי, מתכות שונות ועץ. כיום יש אפשרות לראות בפארקים ובמרחבים ציבוריים רבים ספסלי ישיבה וכסאות מעוצבים וחזקים העשויים מעץ, ממתכת ומבטון ללא משענת ועם משענת. חלק מהספסלים הם בעלי רגלי מתכת  מעוצבות מעוגלות וחלק בעלי רגליים ישרות המחוברות ישירות למרצפות הבטון ברחוב. חלק מהספסלים הם בעלי מראה מודרני ומעוצבים בקווים ישרים ונקיים ואילו אחרים הם ספסלים המעוצבים בסגנון קלאסי כפרי, סגנון לואי ה- 14 וסגנונות נוספים התורמים רבות לקו הסגנוני של אותו מרחב בו הם ממוקמים.  

אשפתוני רחוב

ריהוט רחוב פופולארי נוסף אותו ניתן לראות בכל מקום הוא האשפתון. אם בעבר מיכל האשפה היה זהה בגודלו ובמראהו, כיום יש האשפתונים מעוצבים במגוון סגנונות ועשויים ממגוון רחב של חומרים. תכנון האשפתונים נעשה בקפידה כמו יתר רהיטי הרחוב ותוך הקפדה על כך שהאשפתון יהיה מספיק גדול על מנת להכיל את פחי האשפה הסטנדרטיים של העירייה, שתהיה אפשרות לנעול אותו יחד עם הפח, שתהיה אפשרות לסגור אותו על מנת שהחתולים והכלבים ברחוב לא יוציאו ממנו את האשפה וכמובן שיהיה בעל מראה נעים ומרשים, מראה המותאם לקונספט העיצובי של שאר רהיטי הרחוב המוצבים באותו האיזור. נכון להיום יש אפשרות להזמין אשפתונים מרובעים, מעוגלים, בצורת פרח, אשפתונים העשויים מבטון ובעלי מראה של ברזייה עגולה, אשפתונים פתוחים במגוון עיצובים ובמגוון צבעים העשויים ממתכת, אשפתוני  חריצי עץ קלאסיים והרשימה עוד ארוכה.

אלו הם רק חלק קטן מאותה רשימה של רהיטי רחוב פופולאריים הכוללת גם פינות ישיבה, גופי תאורה, מוצרי הצללה, שולחנות ועוד.