מה ההבדל בין חדרי שינה מעוצבים לרגילים?

מה ההבדל בין חדרי שינה מעוצבים לרגילים?

חדרי שינה מעוצביםעבור רובנו חדר השינה הוא מקום מפלט אליו אנו מגיעים בסוף היום, מקום שנותן לנו נחת, רוגע, שלווה ומנוחה מהשגרה ומחיי היומיום המהירים. שם הראש, הגוף והנפש מתנתקים מכל הבעיות, מהעבודה, מהמרוץ שבו אנו חיים. לכן, קיימת חשיבות רבה כל כך להשקעה בחדר השינה כך שיוכל להעניק לנו את כל אלה.

חדרי שינה רגילים

רוב האנשים משקיעים זמן, מחשבה רבה ואף את רוב התקציב בעיצוב החללים המיועדים לאירוח בבית, הסלון והמטבח בדרך כלל מקבלים את רוב תשומת הלב ואילו חדר השינה לא מקבל מספיק תשומת לב על אף שהוא החדר שהכי חשוב לבעלי הבית. רוב האנשים יבחרו ריהוט לחדר השינה וימקמו אותו בחדר בצורה שנראית להם הכי נוחה ופרקטית. רובנו לא מתעכבים במחשבה על עיצוב מיוחד לחדר השינה ועם הזמן החדר הופך למקום בו מאחסנים גם דברים שאנו לא רוצים שיבלגנו את המרחב בסלון כמו ערימות מסמכים ועוד.

חדרי שינה מעוצבים

ברגע שאנו בוחרים להשקיע בחדר השינה ולעצב אותו בצורה שהכי טובה לנו ולצרכים האישיים שלנו בעצם בחרנו להשקיע בעצמנו. החדר צריך להיות נעים, מרגיע ומזמין. אין זה אומר שלא נשקיע בפן הפרקטי אלא שנשקיע גם בפן העיצובי. מעבר לבחירת רהיטים שמתאימים לטעמנו נבחר גם שילובי צבעים, אביזרים נלווים, נשים לב להרמוניה ולזרימה שנוצרים בחדר וחלקנו אף יגדילו לעשות וישקיעו מחשבה בעיצוב מותאם לתורת הפנג שוואי. מיקום המיטה הוא נושא חשוב ביותר וגם גודל הרהיטים צריכים להתאים לגודל החדר. אנשים שאוהבים לקרוא ישקיעו בתאורה מתאימה, רכה ונעימה. אם בחרתם בסגנון מסוים בריהוט חדר השינה כמו למשל סגנון מודרני או כפרי מומלץ לדבוק בסגנון זה גם בבחירת האביזרים הנלווים כמו גופי תאורה. כמו כן, וילונות מרככים את מראה החדר ונותנים לו אווירה רכה ורגועה ובחירת צבעים בהירים ורגועים עדיפים על פני צבעים נועזים כאשר מדובר בחדר השינה. לקריאה נוספת על חדר שינה מעוצבים.

 

כאשר אנו נכנסים לחדר השינה שלנו אנו רוצים לחוש תחושת שלווה ורוגע ולהיות מסוגלים להתנתק מהכול ולתת לעצמנו לנוח מטרדות היום. השקעה בעיצוב חדר השינה חשובה לא פחות מעיצוב שאר חללי הבית ואף יותר על מנת לאפשר לעצמנו מנוחה אמיתית. לרובנו בחדר השינה יש אביזרים שאין זה מקומם והחדר הופך להיות לחדר אחסון או בלאגן, לעיתים הרהיטים כבר רעועים ודלתות הארונות אינן נסגרות כראוי. אם זה המצב בחדר השינה האישי שלכם, כדאי שתתחילו לחשוב על שדרוג החדר ועיצובו באופן שמתאים ספציפית לכם כך שתוכלו להעניק לעצמכם רגיעה ומנוחה בסוף היום.