מטבח מודרני

מטבח מודרני

כאשר אנו מחליטים לשפץ את המטבח, לחדש אותו או לרכוש דירה ולעצב בה מטבח חדש, לרוב נרצה להתקדם ולהתחדש במטבח עדכני ומשודרג ונבקש לעצמנו מטבח מודרני. מטבח זה מעורר בנו את הרצון לשהות בו וליהנות מהכנת אוכל ומהחוויה הקולינרית בתנאים נוחים ובסביבה מעצימה ומפנקת. גם אם המטבח שלכם הוא מטבח קטן או בינוני אפשר לעצב אותו בסגנון מודרני ובכך הופכים את המטבח למושקע ואלגנטי.

אפיון המטבח המודרני

מטבח מודרני מאופיין בקווים נקיים ופשוטים, מטבח נקי וחלק המציע טכנולוגיות מתקדמות כגון: תריסים חשמליים, פתרונות אחסון מתוחכמים, מקררים בעלי דלתות כפולות, כיריים אינדוקציה, קולטי אדים או מדיחי כלים המוטמעים היטב במטבח, טוחני אשפה ועוד. כמו כן במטבחים מודרניים קיים ציוד משוכלל המצריך פתרונות אחסון מרובים ופרקטיים.  ידוע כי המטבחים העכשוויים נושאים עימם מוצרי חשמל מרובים המצריכים חשיבה לאחסון נוח ולעבודה פונקציונאלית, לכן חשוב להתאים את המטבח לצרכים האישיים המשתנים מבית לבית ומתרבות לתרבות. המטבח המודרני מאפשר עיצוב והטמעה מדויקת של כל מוצרי החשמל. טב מטבחים מעוצבים מייצרים מטבחים מודרניים תוך הקפדה על השילוב המושלם בין נוחות השימוש והנדסת אנוש לעיצוב ברמה גבוהה ובאיכות ללא פשרות וגימורים מושלמים.  אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים מתוך הבנה כי המטבח החדש שלכם ישמש אתכם לאורך שנים ויחזיק מעמד כחדש גם בשנים העתידות לבוא. חומרי הגלם העיקריים במטבח המודרני הם: עץ ונירוסטה יחד עם זכוכית וחומרים הסינתטיים, כל אחד מהחומרים האלו מזרים אנרגיה וחדשנות לעיצוב המטבח ויוצר משהו מיוחד.

תכנן ועיצוב של מטבח מודרני

עוד בשלב התכנון והעיצוב של המטבח המודרני אנו מקפידים להתאים את המטבח באופן מדויק לצורכי הלקוח ודרישותיו ולמבנה הבית הכולל. הדבר מצריך בחינה מעמיקה של החלל ושל המרחב ואנו שמים דגש לכל הפרטים האלו. צוות היועצים שלנו מעניקים ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות ומסבירים את האופציות העומדות לרשותכם.

בכדי ליהנות מהיתרונות ומהנוחיות של המטבח המודרני יש להיעזר באנשי מקצוע בעלי ותק, מוניטין וניסיון רב בתחום עיצוב המטבחים. חברות מטבחים מוכרות שמתעדכנות בחידושים הקיימים בענף ומכירים את התחום נשארות מעודכנות ומציעות לקהל לקוחותיהם את המטבחים הטובים ביותר.

מטבחים מעוצבים ועיצוב מטבחים – Tav-Kitchens – לתיאום פגישת ייעוץ התקשרו: 08-9164607 או כתבו לנו לכתובת מייל: tav.kitchens@gmail.com