קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה – איך בוחרים?

קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה – איך בוחרים?

מידי כמה שנים אנו נדרשים לשפץ את הדירה. אמנם, העניין כרוך בלא מעט בלגן ושבירת השגרה של בני הבית, אולם לבסוף התוצאות מצדיקות את כל האמצעים והמשאבים שהושקעו.

קבלן שיפוצים מגשים חלומות?

קבלן שיפוצים לשיפוץ הדירה הוא האיש שיכול להגשים לכם את החלום מבלי לשקוע בחובות ולרכוש בית חדש. אולם, ישנם לא מעט אנשי מקצוע העוסקים בתחום, ולעיתים השם שיצא לאנשי מקצוע אלה, איננו עושה עימם חסד. לכן חשוב לבחור קבלן שיפוצים בקפידה, כזה שצבר לא רק ניסיון, אלא גם אמינות, מישהו שיפקח על העבודה באופן שוטף, יעמוד בלוחות זמנים, ויעשה שימוש במיטב חומרי הגלם.

מה נדרש מקבלן שיפוצים?

ר.ב שיפוצים קבלן שיפוצים מסביר, קודם כל קבלן שיפוצים חייב לאהוב את המקצוע שלו, ולעשות ככל שבידו על מנת שהלקוח יצא מרוצה. שיפוץ איכותי בהחלט משדרג את איכות החיים של בעלי הבית, וכל זאת מבלי לעבור לדירה חדשה. בנוסף, אם מתכננים למכור את הבית ולהשיג את התשואה הטובה ביותר בעבורו, בהחלט מומלץ לשפצו. חשוב מאוד לבחור קבלן שיבצע את העבודה עד כמה שיותר מהר, עם זאת עליו לגלות יסודיות, הוא חייב להיות יעיל, ולא להפוך את תקופת השיפוץ לגיהינום וכאוס.

מה הכי חשוב כאשר בוחרים קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה?

  • כדאי להכין חוזה שיפוץ דירה מול קבלן השיפוצים העתיד לקיים את השיפוץ בביתכם. ולוודא קיום של סעיפים רלוונטיים לצרכים שלכם ולשיפוץ אותו אתם עתידים לקיים.
  • קבלן שיפוצים מוכרח, לא רק להיות מקצועי ועתיר ניסיון בתחום, אלא גם מישהו שיציע שיפוץ במחירים אטרקטיביים וברי תחרות. כדאי לחלק את התשלומים של השיפוץ ע"פ התקדמות השיפוץ בפועל. מומלץ לא לשלם את כל הפרויקט מראש.
  • בנוסף, ולא פחות חשוב, הוא אמור להיות קשוב לכל רצונות לקוחותיו. לדעת לקרוא אותם, את ציפיותיהם מהשיפוץ ולהתאים את ההליך לצרכיהם.
  • קבלן השיפוצים צריך להיות אמין ולכן רצוי לבדוק מול לקוחות שכבר עברו אצלו שיפוץ חוות דעת, להבין איך הייתה החוויה שלהם בזמן השיפוץ ואת רמת הרצינות של בעל המקצוע. לוודא כי הוא עומד בזמנים כפי שנקבעו מבעוד מועד במעמד חתימת חוזה.
חברת שיפוצים – בלי הפתעות בדרך

סדר ולוחות זמנים חשובים מאין כמותם כאשר מתכננים לשפץ את הבית. בין כה וכה מדובר בתקופה לא קלה ושאיננה נוחה. על הקבלן להתחייב ללוחות זמנים ברורים וקבועים מראש ולא לחרוג מהם. עליו לדעת לתכנן בקפידה את כל תהליכי השיפוץ, מתי הורסים או שוברים? מתי המטבח יהיה מוכן? חדר האמבט? הריצוף? חיפויי קירות? רצוי מאוד לסכם את כל הנושאים הללו מראש, ולא רק, אלא שיהיו כתובים על הנייר וחתומים.

משפצים? פינוי הפסולת!

יש לסכם מראש עם הקבלן שכל הפסולת אותה הוא מוציא מהדירה תהיה מופנית לאתרים המיועדים למחזור פסולת. והיה והקבלן ישליך את הפסולת למקומות ואתרים בהם אין הרשאה לעשות זאת, גם בעל הבית עלול לשלם מחיר יקר.

חולמים לשפץ את הבית? לעטות מעליו מראה חדש ומרענן? לעלות את ערכו הכספי? פנו אלינו עוד היום, אנו מבטיחים לכם עבודה יעילה, מקצועית ואמינות שאין שני לה!

ר.ב שיפוצים – מכניסים אהבה לקירות

התקשרו אלינו עוד היום משרד: 077-4651266 נייד: 054-4462102 פקס: 03-5222873

כתובת: הרב שמואל טרוביץ 20, ראשון לציון

מייל: info@ahavalakirot.co.il

אתר: http://www.ahavalakirot.co.il/