סלון פינתי – בעד ונגד

סלון פינתי – בעד ונגד

במשך שנים היינו רגילים לראות בסלון הבית, סידור ספות דומה, 3,2,1. ספה שמתאימה לישיבה של 3 אנשים, ספה שמתאימה לזוג וספה שמתאימה לאדם אחד. זה היה הסידור הקלאסי בו השתמשו מרבית המשפחות.

עם הזמן התחלנו לראות שינויים בסידור הזה, הספה של היחיד נעלמה ובמקומה הופיעה כורסת טלוויזיה מתקדמת. לא לקח הרבה זמן וגם סידור הספות הנותרות נעלם ובמקומו התחלנו לראות סלון פינתי, סלון של ספה לשלוש כשאליה מחוברת ספה לשניים ולעיתים אפילו לא היה מדובר בספה אלא כסוג של מיטה בה אפשר לשכב בצורה נוחה ולהניח את הראש מאחור.

סלון פינתי הפך להיות גולת הכותרת של חנויות רהיטים רבות וכיום אנחנו יכולים לראות מגוון רחב של בתים אשר מכילים ספות שכאלה. כעת עולה השאלה, מה היתרונות והחסרונות של סלון פינתי.

היתרונות של סלון פינתי או למה אנחנו בעדו

יש לסלון פינתי מספר יתרונות שיכולים להסביר למה אנשים אוהבים אותו.

ראשית, הוא מעוצב מאוד יפה. במקום שיהיו כמה ספות מפוזרות בחדר, מדובר על עיצוב של ספה בצורת ר' שיוצרת סדר מסוים וברור בחדר. זה יכול להוסיף לא מעט לעיצוב הסלון.

שנית, סלון פינתי הוא הרבה יותר נוח, מאחר והוא מאפשר לא רק ישיבה אלא גם שכיבה. אם אנחנו רוצים לראות סרט או תוכנית בנוחות מקסימאלית, אז אנחנו פשוט צריכים להניח את הרגליים על הספה ולא על השולחן.

שלוש, אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של סגנונות של סלון פינתי, סגנונות שנבדלים בצורה ובגודל. כך שאנחנו יכולים לבחור מה הכי מתאים לנו מבחינת שטח הסלון.

ארבע, מאחר ואנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד סגנונות, הרי שאנחנו יכולים להתאים את הסלון גם לעיצוב החלל. למשל, אנחנו יכולים למצוא סגנון שמתאים לחלל מודרני או לחלל קלאסי, על פי בחירה.

סלון פינתי

החסרונות של סלון פינתי או למה אנחנו נגדו

ראשית, להבדיל מסלון רגיל, כאן מדובר על צורה ספציפית של סלון, צורה מסודרת, מאוד קשיחה שמונעת אפשרות להגמיש את עיצוב הסלון על פי רצוננו.

שנית, לא בכל חלל אפשר להציב סלון פינתי. בשביל זה צריך שיהיה זה סלון שיש בו מספיק שטח פנוי, גם לרוחב וגם לאורך. זה לא תמיד קיים.

שלוש, סלון פינתי הוא הרבה יותר נוכח, הרבה יותר מסיבי מסלון רגיל. בסלון רגיל קל להשתמש באלמנטים שונים בשביל לטשטש את המראה של הסלון, בסלון פינתי זה לא ניתן וזה יכול להיות חסרון.

אולי יעניינו אותך גם המאמרים הבאים:
כיצד מעצבים דירה יוקרתית במיוחד?
מחפשים חברת מטבחים במרכז?