איך לבחור שואב אבק רובוטי

איך לבחור שואב אבק רובוטי

בתחום הניקיון של רצפות הבית הפרטי או בבית העסק, יש מוצר אחד שמראה כמה שהטכנולוגיה לא יכולה להיות יותר חכמה, משוכללת, אינדיבידואלית ועצמאית יותר. שואב האבק כמו שרבים מכירים אותו, הוא מוצר אשר נראה מעט כמו מטאטא ובעת חיבורו לחשמל והדלקתו בכפתור ההדלקה, האדם המשתמש בו מכוון אותו למקומות בו יש צורך בניקוי השטיח או הרצפה ומספק אורך כבל חשמל בשביל האפשרות להגיע למקומות רחוקים מהשקע. אך לשואב האבק הישן והמוכר יש לא מעט חסרונות, בעיקר כשמכירים את שירותיו של שואב אבק רובוטי משוכלל.

השואב אבק שכולם מכירים

שואב אבק מופעל בעת חיבורו לחשמל ומאפשר באמצעות הזזתו במקומות שונים את הניקיון והשאיבה של הלכלוך, האבק ולפעמים את שערות החיות. אך הדבר הינו מוכר וידוע לרבים שבגלל הכבל הקצר, הדבר מונע את ההזזה הקלה והרחוקה של השואב למרחק רב והשאיבה החלשה שהוא מבצע והצורך בשאיבה באותו מקום כמה פעמים בשל המבנה הפשוט שלו. בנוסף, שואב האבק הישן והמוכר הוא מגיע בצורת ריבוע, מה שאינו מאפשר את ההגעה למקומות נסתרים ופינות מוחבאות.

'ניטו' הרובוט

שואב אבק רובוטי אשר נקראו 'ניטו', הוא ללא ספק אחד מהמוצרים שמראים כמה הטכנולוגיה של היום מפותחת ומשוכללת. 'ניטו' מופעל על ידי מערכת ניווט לייזר המאפשרת את הסריקה והתכנון של החדר ובכך מנתב את דרכו, מופעל על ידי עוצמת השאיבה החזקה בעולם המאפשרת את הניקיון של שערות חיות מחמד, כל סוגי הרצפות, הפינות של הבית וכל סוג לכלוך, מובנת באמצעות מבשרת כפולה העשויה מסיליקון ושיער, צורתו היא בצורת האות D המאפשרת ניקיון לאורך הקירות, מיכל איסוף לכלוך גדול, פילטר מובנה שמונע את סיכונים בריאותיים לאנשי המקום, תכנות משוכלל, ניקיון יסודי ללא צורך בהזזה, כיוון או חיבור לחשמל ואפילו חוזר לאזור ההטענה לבדו וחוזר למקום בו הפסיק.

איך לבחור שואב אבק רובוטי מתאים

לשואב אבק זה יש הנם דגמים השונים הנותנים לכל מקום את היתרונות שלו ואת הניקיון המתאים לו. בדגם המנצח 'Neato 850' יש את המברשות המשולבות ומברשות הסיליקון, מתאים לבעלי חיים, שנתיים אחריות ופילטרים אנטיאלרגני, אלו ישרתו בעיקר את הבתים הפרטיים הכוללים חיות מחמד ודרוש במקום ניקיון יסודי מידי יום. לדגמים האחרים של 'ניטו' מתאפשרים הניקיון היסודי גם כן אך עם שנת אחריות אחת, אחד מהם אינם מתאים לבעלי חיים ואינם מכילים פילטרים, הם ישרתו בעיקר את מקומות העסקים והשימוש המועט בשואב.