דלתות מעוצבות לביטוי אומנותי

הבית שלנו הוא מקום המפלט שלנו, אליו אנחנו מגיעים אחרי יום ארוך, תולים בו את התקוות שלנו, מבזבזים עליו את החסכונות ומעניקים קורת גג ליקירים שלנו. הבית שלנו מבטא את האופי שלנו בצורה הכי טהורה, בסגנון העיצוב, בצבעים ובאופן בו כל פריט ממוקם.

הרהיטים מהווים כאלמנטים מעוצבים אשר תורמים רבות לסגנון הכללי של הבית, אך יש לזכור כי דלת הכניסה ודלתות הפנים גם הן מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. דלתות מעוצבות מאפשרות לנו המשכיות וזרימה בסגנון בו בחרנו לבית וכיום שאנחנו נמצאים בעידן טכנולוגי כה מתקדם, העיצוב בא לידי ביטוי בכול ומעניק חותמת אישית לכל פריט, ללא גבולות ומבטא את הצד האומנותי שלנו.

חברת לידור דלתות, המתמחה בייצור דלתות עץ ודלתות פלדה, השיקה לאחרונה דגמים חדשניים ובלעדיים למותג. דלתות כניסה מעץ מלא, מלאות בנוכחות מרשימה, מבטיחות שימוש בחומרי גלם איכותיים ובמנעולים הבטוחים ביותר, המעניקים הגנה אופטימאלית. מלבד דלתות העץ, לידור דלתות השיקה מגוון רחב של דלתות מעוצבות מפלדה עם עיצובים ייחודיים בתוספת צוהרים, פרזולים, פסי אלומיניום ואלמנטים נוספים.

דלתות מעוצבות גם לחדרים

בחברת לידור דלתות, מאמינים כי לא רק כניסת הבית צריכה להיות מפוארת ומרשימה, אלא גם דלתות פנים הבית, מאחר והן מהוות חלק חשוב בעיצוב הבית ובהמשכיות הסגנון. במידה ובחרנו בעצוב מסוים עבור דלת הכניסה, חשוב להמשיך את אותו קו ברכישת דלתות מעוצבות לחדרים. חברת לידור דלתות מציעה לחדרים, דלתות איכותיות עם גימורים מיוחדים כגון גימור פורניר, עם חיפוי עץ אמיתי המקנה מראה מהודר וחמים, גימור שלייפלק, המאפשר דלתות צבע ממגוון גדול עם חריטות מעוצבות המעשירות את מראה הדלת וגימור למינטו, עם ציפוי עמיד במיוחד המעניק יכולת בידוד גבוהה ושמירה על איכות הדלת לאורך זמן.

הלקוח בראש

חברת לידור דלתות מאמינה בראש ובראשונה בטובת הלקוח ומעצבת עבורו דלתות מעוצבות ברמה אחת מעל כולן, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. החל מרגע התכנון של הדלת ועד ההרכבה שלה בבית הלקוח, לידור דלתות בודקים כל חלק קטן במוצר ועושים לו בקרת איכות. צוות החברה מיומן ומנוסה בכל פרט , לכן הלקוח יכול להיות רגוע שהוא מקבל מוצר איכותי ללא ספקות.