רוצים להיות מעצבי הפנים הבאים של ישראל?

רוצים להיות מעצבי הפנים הבאים של ישראל?

עם השינוי המהפכני בטעמו האישי של הלקוח הישראלי, התפתח עולם עיצוב הפנים והפך להיות מאוד שכיח בלקסיקון הישראלי.

בעבר, הישראלים עיצבו את הבית ואת המשרד באופן שבלוני ידוע ומוכר, לא מחדש ולא מפתיע. עם הנגישות לעולם העיצוב בחו"ל, אם על ידי חנויות רהיטים שעשו עלייה ארצה או אם על ידי תכניות ריאליטי בתחום העיצוב או אם על ידי מגזינים שהגיעו לידיהם של המעצבים הישראלים, נראה כי חל שינוי במפת העיצוב הישראלית.

סטודיו 6B הוא סטודיו לעיצוב שמלמד את רזי העיצוב של לימודי עיצוב פנים ותחומים נוספים, למטרת העשרה ולמטרת השתלבות בשוק העבודה ובתעשייה. כיום, יותר מתמיד, הביקוש למעצבי פנים הולך וגובר, כנראה שכולנו מחפשים קצת שינוי יחד עם הקדמה. המדיה הטכנולוגית עשתה מהפך גם בעולם העיצוב, מעצבי פנים יכולים להציג ללקוחות שלהם את מה שהולך להתרחש בבית שלהם, על ידי הדמיה ממוחשבת ומדויקת מאוד. האמצעים הרבים, חומרי הגלם החדשים והפתיחות בנושא, מקנים למעצב הפנים כלים רבים להצלחה.

כלים להתמודדות בעולם האמיתי

לימודי עיצוב פנים בסטודיו B6 מכשירים את התלמידים על ידי התמחות מעשית והרצאות רבות על ידי בעלי ניסיון בתוך סביבת לימודים מתקדמת עם החומרים החדישים ביותר, עזרים טכניים וספרים מובילים. סטודיו 6B מוביל את תלמידיו יד ביד, מאפשר לו לרכוש כלים להתמודדות בעולם האמיתי ולהיחשף לשוק העיצוב העולמי. בנוסף, סטודיו 6B מבטיח לתלמידיו ליווי גם בסיום הלימודים והכוונה מקצועית לתחילת הקריירה בתור מעצב פנים. תכנית הלימודים המוצגת כוללת 3 סמסטרים הכוללים 80 מפגשים נוחים המאפשרים לתלמידים לשלב לימודים ועבודה. לימודי עיצוב פנים נלמדים מהבסיס החל ממושגי יסוד, סגנונות, זרמים וכדומה.

מובילים למצוינות

התלמידים נתקלים בסיטואציות זהות לשוק העבודה האמיתי ומקבלים הכנה מקיפה לפני כניסתם לעולם זר זה. בלימודי עיצוב פנים נלמדות תוכנות שונות לסיוע בשרטוט והדמיה, שיאפשרו לתלמידים דרך יעילה לדמות ללקוחות את עבודתם. סטודיו 6B מוביל אך ורק למצוינות.

לפרטים נוספים: ליחצו כאן.