מחשבון מחזור משכנתא

מחשבון מחזור משכנתא

מחזור משכנתא הוא שירות שנועד עבור אדם שרכש דירה באמצעות הלוואת משכנתא אך טרם סיים לשלמה. לא זו בלבד שנטל המשכנתא עדיין על כתפו, הוא גילה שהוא לא באמת יכול לעמוד בעומס התשלומים החודשי שקבע עבורו לוח הסילוקין הבנקאי. ברוב המקרים, מדובר בשלב התשלום של מרכיב הריבית בלוח סילוקין "שפיצר" לפיו הריבית מתנפחת בשיעור גדול ממדים שלא ביחס ישר לשנות ההלוואה אלא ביחס מעריכי באותן שנים. לדוגמה, אם הלוואה של 5 שנים עולה 5% ריבית, הנחת העבודה ש- 10 שנים עולות 10% לא נכונה, כי בנוסף למחיר הריבית הבנקאי מתווסף מרכיב הפריים ועוד עשרות מרכיבים הקשורים ליוקר המחיה ותנודות שווקי הנדלן, מה שמייקר את הריבית ל- 25%, אם לא יותר. במילים פשוטות, תוכננו להיות משולמים X ₪ באותה תקופה עוד 8 שנים (למשל) ופתאום המשפחה גילתה שהתשלום הוא DX+N ₪ בעקבות מרכיב הריבית המתנפח. בעקבות תנודות יוקר המחיה והכלכלה הבינלאומית לא תמיד ניתן לחזות כמה תעלה הריבית בטווח כה ארוך של שנים ולכן רבים מגיעים להסדר חובות דוחק ובלתי צפוי. מה עושים במצב כזה? ממחזרים את המשכנתא כך שהיא תשורטט מחדש על מנת שהגמלה החודשית תהיה נמוכה יותר. כיצד זה נעשה?

מחשבון מחזור משכנתא אצל יועץ משכנתאות

זו הכתובת שלכם לגבי מחזור משכנתא. יועץ משכנתאות יבחן את הנסיבות לפיהן אינכם יכולים לעמוד בחובכם, ובעקבות כך ימצה את מלוא הפוטנציאל להיטיב עמכם באמצעות מחשבון מחזור משכנתא . מחשבון זה בוחן את הדרך הראלית ביותר להביא את החודשים הבאים שלכם להסדרי תשלומים נוחים ככל האפשר, בשאיפה שלא יאמירו על 25% מההכנסות המשפחתיות שלכם.

מימוש מול הבנק

בחברת ייעוץ המשכנתאות ישרטטו עבורכם את המסלול המציאותי והראלי ביותר שהבנק ייתן לכם אישור להשתמש בו בתור שיטת מחזור משכנתאות. באופן זה, המשכנתא שלכם – ייתכן ותאריך את תקופת התשלומים, אך הודות לחישוביו הראליים של מחשבון המחזור, הדבר לא יתבצע בשיטת שפיצר אלא בהתאם לאריתמטיקה שתחשוף אתכם לכמה שפחות ריבית ותתמקד במרכיב הקרן כמיועד להחזרה מהירה, כך שהריבית שתשולם יחד איתו תהיה זניחה הודות למהירות תשלום הקרן שתתוכנן עבורכם.

להחזיר את החיים שלכם לעצמכם ולילדים

אם אתם מרגישים שאתם מוותרים על החיים שלכם, מוותרים על החוגים לילדים, על טיולים, על שמחת החיים ועל הצבע שלהם בגלל משכנתא, אל תיכנעו למציאות זו. פנו לחברות ייעוץ משכנתאות והחזירו את חיי הפיננסים שלכם למסלול. באמצעות חברה זו תוכלו להקל מאד בתשלום המשכנתא שלכם ולנהל משטר חובות תקין, יעיל ומציאותי, שהאור נראה בקצה של מנהרה זו.