מהו אימון עסקי?

מהו אימון עסקי?

אימון עסקי מיועד לטובת אנשי עסקים הנזקקים לו ומטרותיו העיקריים הם השגת מטרות ויעדים עסקיים. מנהלים אשר מודעים לצורך בקאוצ'ר עסקי צמוד או אחר אשר הם יכולים להיעזר בהדרכותיו יכולים להרוויח מהמהלך רבות. הם יהיו מנהלים טובים יותר ויידעו להתמקד בעיקר ובדברים חשובים אשר יובילו אותם ואת העסק שלהם להצלחה. על ידי ליווי אישי כזה הם יבנו תכנית עסקית מותאמת לצרכי העסק ולתכונותיהם  האישיות  וישיגו את ההישגים שהם עצמם הגדירו. 

מטרות

בכל עסק יש מחלקות שונות ונושאים רבים שצריך לתת עליהם את הדעת. כך, שיווק, מכירות, כוח אדם, ניהול טכני וכללי ועוד. בכל מחלקה קיים כוח אדם שיש צורך לנהלו היטב ולהתנהל מולו. יש צורך להתנהל בתוך התבנית הארגונית הקיימת, לחילופין, לשנות בה נושאים שונים ועוד. עם זאת, כל מנהל חייב לזהות מה מניע אותו קדימה ומה מתנהל אצלו דומה ושונה בעולם האישי והארגוני.  ההנחה הבסיסית היא ש10% מהאירועים אינם ניתנים לשליטה אבל ה90% האחרים הם, למעשה, תגובה לאירועים. את התגובה  ניתן לנהל בעזרת אימון עסקי ואת הנושא הזה מלמדים במסגרת הקורס.

תהליכים ושינויים

בכל עסק יש צמתי דרכים רבים. לעיתים, יש צורך בהתייעלות עסקית, בהובלת העובדים בנתיב חדש, בטיפוח שיתוף פעולה בין העובדים לבין עצמם וביניהם לבין מנהליהם ועוד. היתרון של אימון אישי עסקי הוא מציאת פתרונות בטווח זמן קצר ובהוצאה כספית נמוכה, יחסית. מדובר על תהליך אימון הנמשך לאורך מספר פגישות על פני הצורך ונעשה במספר שלבים תוך אימוץ אסטרטגיות שונות. מומלץ לקבל שירות ממאמנים אישיים בעלי ידע וניסיון בתחום. הם רכשו אותם לאורך שנות עבודה מול לקוחות עסקיים מגוונים וישמחו להעמיד את כל אלו ואת כישוריהם לטובת לקוחות חדשים או ותיקים.