צו מבנה מסוכן

צו מבנה מסוכן

עם מבנה מסוכן שיכול לגרום לנזק מידי לרכוש או לבני אדם לא משחקים. הרשויות יודעות את זה ובמקרה של בעיה כזו, הן שולחות צו מבנה מסוכן המורה על סילוקו ופירוקו של מבנה. ובכל זאת, איך ניתן למנוע זאת?

צו מבנה מסוכן

לא פעם אנחנו שומעים על מבנה מסוכן שנמצא במקום שיכול להוות סכנה לבני אדם. כאשר מקרים כאלה מתרחשים, נרצה לאבטח את המקום בצורה הטובה ביותר בכמה מובנים. בכל מה שקשור לבעל הנכס, הוא יצטרך לטפל במבנה במהירות האפשרית. ומה לגבי הרשויות?

במקרים של מבנים שמתים לנפול או שאינם מאובטחים דיו, נראה שהעירייה או הרשות המקומית תשלך לבעל הנכס צו מבנה מסוכן המורה על בעל הנכס לפרקו לאלתר.

מה תעשו אם קיבלתם צו מבנה מסוכן?

ברוב המקרים, יש מה לעשות אם וכאשר קיבלתם צו המורה לכם לפרק את המבנה שלכם שנמצא מסוכן. כך, תוכלו לשכור את שירותם של עורכי דין ומהנדסים משפטיים, אלה יוכלו לטפל לכם במבנה מבלי שתצטרכו באמת לפרק אותו.

הליך זה הוא קצר מאוד ואנחנו ממליצים לכם אחד לעשות זאת באופן נכון ואחראי. אין לנו ספק שפנייה למהנדס מקצועי ואמין, יכול להביא למצב שתמנעו מלפרק את הנכס הרעוע שלכם.

מבנים מסוכנים

בקרת מבנים מסוכנים, אוכפת חקיקה הנוגעת לבניינים מסוכנים ולהריסת מבנים. הסמכויות להתמודדות עם מבנים מסוכנים ונטושים, נובעות מחוק הבנייה משנת 1984, כאשר סמכויות אלה התפתחו מהחקיקה המוקדמת ביותר בתחום בריאות הציבור שנחקקה לראשונה במאה התשע עשרה.

במקומות בהם קיימים מבנים מסוכנים, פונה העירייה לבית המשפט בבקשה למתן צו לביצוע עבודות להבטחת הבניין. תצטרכו להיערך למצב זה עם הסרת צו מבנה מסוכן, כדי שתוכלו להתמודד עם הצו.