פינוי אגרנות כפייתית

פינוי אגרנות כפייתית

במרוצת השנים מבלי לשים לב אנו מוצאים את עצמנו אוספים ואוגרים חפצים רבים. אגרנות הינה תכונה הטבועה כמעט בכל אחד ואחד מאתנו אך כאשר היא הופכת לתופעה כפייתית הדבר הופך לבעיה של ממש. אנו עלולים למצוא את ביתנו מלא במספר רב מידי של חפצים ואביזרים להם אנו לא זקוקים כלל אך לא מסוגלים להיפרד מהם. במרבית הפעמים על מנת להצליח לפנות את כל מה שאגרנו אנו זקוקים לעזרה חיצונית מצד המשפחה או חברים אשר יפנו לחברה מסודרת שתעזור בתהליך הפינוי.

תהליך פינוי אגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית היא תהליך בו אדם נקשר באופן רגשי לכל חפץ או פריט הנמצא אצלו בבית ולכן אינו יכול להיפטר ממנו. השלב הראשון של התהליך מתחיל כמובן מפניה של משפחה או חברים המבקשים לעזור לו. לאחר הפנייה תתקיים פגישה בין חברת הפינוי לבין האגרן או משפחתו על מנת לזהות את הצורך המדויק ולהבין מה ניתן לפנות ברצון ומה לא וכן מהי הרמה בה הוא מתנגד לתהליך בכדי לברר מהי הדרך הטובה ביותר לבצע את התהליך.

לבסוף בשלב האחרון מתבצע תהליך פינוי אגרנות כפייתית עצמו. התהליך יתחיל לרוב בחלק הקשה ביותר שם ישנה התנגדות רבה ולאחר מכן ימשיך לשאר חלקי הבית. לאט לאט יתבצע תהליך של ניקוי הבית מכל הפריטים המיותרים בכדי להביא את הבית למצב סטנדרטי שניתן לחיות בו. 

לבסוף, החברה מספקת לאגרן את כל המידע והכלים אשר יעזרו להצליח לשמור על שגרת חיים נקייה ומסודרת לאורך זמן. 

אגרנות כפייתית

החיים בבית מבולגן, עמוס ולא מסודר אינם תמיד פשוטים ולכן כאשר אדם מרגיש כי הוא הגיע לנקודה בה האגרנות משתלטת על חייו חשוב שידע כי יש עזרה. פינוי דירה מאגרנות יאפשר לכם להשיב את הסדר לחייכם וכך גם את הביטחון.